Capitolul 1. Povestea lui Beatrice

7 0 0
                                    

Sincera, iubitoare, buna la suflet, grijulie, atenta, talentata; asa este Beatrice, o fata speciala, care are mereu grija de ceea ce iubeste. Dar cei din jurul ei nu sunt toti la fel ca ea. Beatrice a cunoscut un baiat care a facuto sa sufere foarte mult in relatie. Cand fata s-a mutat, ei doi nu mai erau impreuna, din cauza distantei, Beatrice a suferit foarte mult. Dupa 2 luni de la despartire, fata a cunoscut un alt baiat, a incercat sa aiba o relatie impreuna cu el, dar ea era foarte rece in relatie, nu mai avea sentimente.

Beatrice se juca in fiecare seara un joc video. Jessie, este cea mai buna prietena a lui Beatrice. Jessie este intr-o relatie de cam 3 luni. Ea l-a cunoscut pe Andy l-a cunoscut prin intermediul unui joc video, acela fiind jocul pe care il joaca si Beatrice acum. Jessie i-a facut cunostinta lui Beatrice cu Ty, un prieten dea lu Jessie si Andy.

Beatrice era o fata care se baga in seama mereu cu oamenii noi in viata ei. Ii placea sa cunoasca oameni, sa aiba prieteni noi, era o fata diferita si niciodata apreciata sau respectata de cei din jurul ei. Ce copil puternic, mereu a cazut si tot mereu s-a ridicat, niciodata nu a ramas in locul unde a cazut.

Cand era mica, Beatrice a suferit de o boala, care in timp s-a vindecat. Nu pot spune ce boala era, dar va pot spune sintromele pe care aceasta le provoca. Frica de intaltime, Imaginarea unor lucruri inexistente, neatentia in exces si altele. Datorita acestei boli, parintii lui Beatrice mereu trebuiau sa fie langa ea, sa o faca sa rada, sa ii faca pe plac si sa nu o certe niciodata. Era complicat totul. Fata le planga toate astea lua si tratamemt. Parintii ei in fiecare vara o duceau prin alte tari in vacante. La un momentdat cu totii au stabilit sa se mute in Spania. Beatrice a fost inscrisa la scoala de acolo si era pregatita sa inceapa o alta viata.
Dupa cateva luni...Beatrice si-a dat seama ca locul ei nu era acolo. Asa ca a inceput sa planga si sa fie mereu deprimata, pentru ca voia sa se intoarca acasa. Parintii asta au si facut, s-au intors acasa.

Timpul trecea si fata incepea sa creasca, sa inteleaga tot mai multe chestii si sa isi de-a seama ca ii lipseste ceva. Ii lipsea iubirea din partea unei persoane cu, care sa isi imparta viata. Fata avea doar 12 ani si visa la asa ceva? Stiu, poate vi se pare ciudat. Dar simtea nevoia de asta. Si din acest motiv...incepea sa isi strice copilaria, pemtru ca mereu acest gand o facea trista si deprimata. Lumea din jurul ei simtea ca nu mai era copilul acela fericit la 12 ani cum era ea mereu.

__________________________________

La varsta de 14 ani, Beatrice a inceput viata pe care si-o dorea la 12 ani. Beatrice a avut prima ei relatie. Totul a inceput asa : Ca in aproape fiecare vara Beatrice mergea la verisoara ei Julia, si statea acolo toata vara aproape. In acea vara, ea s-a imprietenit cu un baiat, pe care incepea sa il placa si el incepea sa o placa pe ea. Cei doi au inceput o relatie impreuna. Thomas era un baiat de 16 ani, care era foarte rebel, ii placea sa fumeze sa se drogheze si sa se ia la bataie cu aproape orice incepea sa ii comenteze. Fratele lui mai mare a fost in puscarie, asa ca mare educatie nu avea nici Thomas. In ce s-a putut baga Beatrice? Ea era o fata cuminte, care asculta, nu comenta, nu fuma, nu se batea si nu fura. Erau doua poluri total opuse. Relatia lor nu a tinut decat o saptamana, dupa care Thomas ii spune lu Beatrice ca ei doi nu sunt facuti unu pentru altu, deoarece el este un baiat rebel si ea o fata prea cuminte. Fata era trista, pentru ca era prima ei relatie. Toata lumea ii spunea ca asa e la inceput, ca e normal ca si ei au trecut prin asta, dar ea nu voia sa inteleaga. Relatia asta a schimbato pe fata din fata foarte fericita in fata trista. Dupa un timp, Thomas ia facut cunostinta cu un prieten de al lui si acestia au fost impreuna. Pe baiatul acesta il chema Eddye. El era de aceeasi varsta cu Thomas. Relatia lor a durat doua luni, deoarece Beatrice voia mereu sa iasa cu prietenele ei, iar Eddye mereu o ii invada spatiul personal si ea nu era asa afectuasa, deoarece nu stia cum sa o faca. Dupa despartire Beatrice a aflat ca Eddye cauta doar sa si-o traga cu ea. Fata a inceput sa nu mai aiba incredere in oameni, dupa aceasta relatie. Dupa un an aproape, Beatrice si parintii ei s-au mutat din orasul in care Beatrice a crescut.

In noul oras, fata era super fericita ca s-a mutat. Si-a facut un film in cap cum o sa fie viata ei de acolo, totul era asa perfect, prea frumos ca sa fie adevarat. Dupa 3 zile de la mutare, Beatrice si-a facut o relatie. Era foarte entuziasmata pentru relatie. Si devenise o obsesie. Fata a devenit obsedata si asta nu era bine. Relatia a tinut 3 luni in care s-au despartit de 3 ori. A treia oara fiind definitiva. Si asta a distruso pe Beatrice, a ajuns o despresiva. O fata de 15 ani intr-o depresie. Si-a facut rau. Si-a taiat cu o lama pielea de pe maini, sangele ei alueca usor pe pielea fina. Dupa un timp o fata a a aprut in viata ei si i-a devenit prietena cand toti oamenii noi din jurul ei au devenit distanti de ea. Cand toata lumea a fugit de Beatrice, Alice a fost langa ea sa o opreasca din as-i face rau. Beatrice s-a oprit din as-i face rau, dar gandirea ei depresiva nu s-a schimbat. Alice ii spunea sa faca in fiecare zi ceva ce ii place cel mai mult. Atunci Beatrice a inceput sa desmeze, sa scrie carti, sa citeasca, sa faca sporturi.

Parintii lui Beatrice nu stiau ce se intampla cu ea, doar au observat ca s-a racit de ei si toata ziua statea inchisa in camera ei. Dupa un timp, parintii au aflat si s-au speriat, dar in acelasi timp au hotarat sa nu o judece. Dupa aproape un an, Beatrice l-a cunoscut pe Jason, un baiat cu care a petrecut o gramada de lucruri si bune si rele. Se certau mereu, dar tot mereu se si impacau. Cei doi calatoreau impreuna mereu, niciodata nu stateau nedespartiti si au trecut prin multe impreuna. De data asta Beatrice a pus toata iuborea pe tava si si i-a daruito lu Jason, care nu a stiut cum sa o pastreze si a distrus-o fix atunci cand Beatrice avea nevoie ca el sa fie langa ea si cand el putea sa ii dovedeasca adevarata iubire, dar el nu a facut asta, el a hotarat sa plece si sa o lase. Jason a parasito pe Beatrice din cauza distantei. Beatrice s-a mutat si din orasul acela, pentru ca nu s-a putut adapta, pana si parintii ei aveau de suferit si de dus greutati acolo, asa ca s-au mutat in alt oras, mai departe. Relatia la distanta dintre Jason si Beatrice a tinut doar 10 luni. Beatrice a devenit iar depresiva, dar doar pentru o perioada foarte sucurta. Pentru ca avea langa ea noii prieteni, care chiar erau prieteni. Totul era exact asa cum Beatrice a vrut sa fiem Fata dupa toate relatiile astea s-a schimbat. A devenit Trista, fara incredere in alti oameni si depresiva, dar ca sa vezi, toate astea au intarito au facuto sa se maturizeze sa vada ce inseamna viata si toate astea le-a descoperit pana in 18 ani.

Beatrice acum are 17 ani si toata viata ei pana acum a dus o lupta grea, in care a cazut de foarte multe ori si incet incet s-a ridicat pana a ajuns aici, la fata aceea puternica, matura atunci cand trebuie, copil atunci cand e nevoie si iubitoare si mai buna ca niciodata. Da, dupa toate greutatiile prin care a trecut a hotarat sa pastreze iubirea care ia mai ramas si sa o daruiasca incet incet doar persoanelor care merita sa ramana in viata ei. Fata si-a tinut mult timp sentimentele inchise in sufletul ei cu un lacat. Si cand a aparut a cincea relatie a ei a fost foarte rece si indiferenta. I-a pasat numa de ea insasi si s-a dovedit ca trebuia sa faca asta, deoarece si baiatu acesta a lasat-o,dar ea a reusit sa ramana in picioare si cu fruntea sus.

Jessie cea mai buna prietena a lui Beatrice ia facut cunostinta cu un prieten de al ei printr-un joc video. Cei doi au inceput sa vorbeasca si sa se imprieteneasca. Doar ca erau la o distanta de 800 de km. Ty a inceput sa simta ceva pentru Beatrice si ea pentru el, dar nu voia sa arate asta si a hotarat sa ramana doar prieteni. Beatrice simtea nevoia de a mai fi singura in un timp si de a se distra asa cum dorea ea. Totul era bine acum in viata ei. Oare cum va fi de acum inainte? La fel? Mai bine? Sau rau?

Iubirea te schimbaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum