Güzellik

1.1K 42 35
                                    

Jungkook
Sabah şu lanet alarmın sesine uyandım. Hazırlanıp evden çıktım. Her zaman geldiğim kahve dükkanına geldim ve her zamanki yerime oturdum. Herzaman benim sparişimi alan jin hyung geldi.

- hoş geldin jungkook  bu kahven.

Dedi jin hyung o an gözüme biri takıldı turuncu saçları düzgünce taranmış minicik elleriyle karşı masadaki bayana kahve götürüyordu.

- turuncu saçlı çocuk kim hyung.

-Ha o mu o Taehyung, kim taehyung zeki bir çocuk olduğu için okulu erken bitirmiş 16 yaşında.

-bu akşam yine gelecem burdamısın.

Dedim jin hyunga

-hayır bu akşam burayı taehyung kapatacak daha ilk günü olmasına rağmen sanki aylardır burda çalışıyormuş gibi.

Bu akşam gelip bu güzellikle tanışmayı düşünüyorum. Kahvemi bitirip. Parayı masaya bıraktım arabama bindim ve şirkete sürdüm.

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Akşam 7.40'a geliyordu şirketten çıkıp kahve dükkanına gittim masalarda sadece bir kişi vardı. Ben kendi yerime oturdum karşı masamdaki adam parayı bırakıp gitti. Bir süre sonra masadaki paraları ve bardakları almaya gelen kişinin şirinliği ile gözlerim kutsandı. Parayı ve bardakları bırakıp elinde kalem kağıt ile yanıma geldi.

-hoşgeldiniz efendim,ne alırdınız.

-bana bir kahve ve kendine de bir içecek al gel.

Şaşırmışa benziyordu ben gülümseyince oda küçük bir tebessüm etti. Mutfaktan bir süre sonra elinde bir kahve ve bir meyvesuyu ile çıktı.

-kahveniz efendim.

Tam gidecekken kolundan tutum ve karşıma oturttum.

-benimle oturur musun yalnız oturmak sıkıcı.

Dedim hafif sıkılmış bir ifade ile oda gülümseyip meyvesuyundan bir yudum aldı bende kahvemden bir yudum alıp konuştum.

-adın ne ve ne zaman burda çalışmaya başladın seni daha önce hiç burda görmedim.

-taehyung, efendim ve bu sabah işe başladım.

-yaaa bana efendim demesene kendimi yaşlı hissetim ben yaşlımıyım.

Dedim hafif üzülmüş bir ifade takındım. O kıkırdayıp cevap verdi.

-hayır genç görünüyorsun kaç yaşındasın ?

-23 sen.

-16.

-kahveni bitirmişsin hyung yenisini getiriyim mi?

-evine yürüyerek mi gidiyorsun.

Dedim birden sorduğum soruyla afallamış ama hemen kendini toplamıştı.

-evet .

-o zaman bu gün seni ben bırakayım.

Söylediğim şey ile paniklemiş ve sesi biraz yüksek çıkmıştı.

-olmaz!!

-neden?

-şey babam görürse kısabilir.

-Ozaman seni evinin bir alt sokağında bırakayım.

- O-ozaman  olu-ur.

Kekelemişti demekki babasından korkuyordu.

-burayı kapatmana kaç saat var ?

-2.

- burasının sahibi arkadaşım erken kapat seninle biraz sahilde oturalım olurmu.

Taekook ♡♡♡ Daddy kinkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin