Yorucu Bir Gün

597 21 17
                                    

Bir süre daha partide kaldık doğum günü pastasının kesilmesinin izledik ve hediyeleri verdikten sonra bebeğimin uykusu geldiği için eve geri döndük. Tae'yi odasını çıkarıp üzerini değiştirdikten sonra yatağına yatırdım ve ben de üzerimi değiştirdikten sonra yanına yatıp  ona sarılarak uyumaya çalıştım fakat uykum olmadığı için uyuyamadım. Aşağı inip televizyonun karşısına bir güzel kurulduktan sonra televizyonu açıp kanalları gezmeye başladım. Bir süre sonra güzel bir aksiyon filmi buldum ve onu izlemeye başladım. Filmin ortasında adım sesleri duyduğum için filmi durdurdum ve merdivenlerin oraya baktım. Tae  merdivenlerden inip paytak adımlarla yanıma geldi. Ona daha yakından baktığım da ağlamış olduğunu anladım." Güzelim neden ağladın." "  sevgilim çok kötü bir kabus gördüm.  Uyuyamıyorum benimle uyur musun? " ah tanrı aşkına  kim bu sevimliliği hayır diyebilir ki aklıma   kaybedeceğim yakında." Tabii ki güzelim seninle yatarım."  onu kucağıma alıp merdivenlere doğru ilerlemeye başladım. Merdivenlerden çıkıp odasına varınca birlikte yatağa girip sıkı sıkı sarılarak uyuya kaldık.

💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎

Sabahleyin mutfaktan gelen mis kokularla birlikte gözlerimi açtım. Yataktan çıktığım gibi banyoya girip küçük bir duş aldıktan sonra mutfağa doğru ilerlemeye başladım.
Tae' nin son tabakları da masaya yerleştirdiğini gördün hemen arkasından beline sıkı sıkı sarılıp dudaklarına küçük bir öpücük bıraktım. Bu ani hareketimle yerinden sıçradı. " yah jungkook  korkuttun beni"" Ah özür dilerim güzelim sadece sana sarılmak istedim çok tatlı görünüyordun.   sarılmasam içimde kalırdı." Ortama minik bir kıkırtı bırakıp arkasından döndü ve dudaklarıma minik bir öpücük bıraktı."  güzelim gelecek ay izinliyim yurt dışına çıkmayı düşünüyorum senin de gitmek istediğin bir yer var mı?""EVET EVET Türkiye'ye gidelim Türkiye'ye gidelim orayı çok merak ediyorum." Açıkçası bu söylediğin şeye şaşırmıştım Türkiye şu ana kadar aklımın ucundan bile geçmemişti çünkü  ama benim güzelim istiyorsa tabii ki de gideceğiz." peki güzelim ben gelecek aya  uçak biletlerini alıyorum 2 hafta sonra valizleri hazırlamaya başlarız. " "Oley sevgilim seni çok seviyorum." " Ben de seni çok seviyorum bebeğim."

💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎

Kahvaltıyı bitirdikten sonra ben uçak biletleri için bilgisayardan araştırmaya başladım kalacağımız otele kadar her şeyi araştırdım. Tae de  gezeceğimiz yerlerin listesini çıkardı.  10 dakika sonra tae'yi yanıma çağırdım." tae jimin hyungun  bize akşam yemeğine davet etti gitmek ister misin?" " Evet evet jimin hyungu çok sevdim ben çok eğlenceli biriyim onunla çok güzel oyunlar oynuyoruz."  hafif kıkırdayıp başımla onu onayladım."  Peki o zaman arayıp geleceğimizi haber  vereyim sen de git hazırlan."  hafifçe beni başı ile onaylayıp odadan çıktı.

💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎

Jungkook

Taehyung

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Taehyung

hazırladıktan sonra tae  ile birlikte arabaya bindik

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


hazırladıktan sonra tae  ile birlikte arabaya bindik. Arabayı jimin ile yoongi'nin  evine doğru sürmeye başladım. Yaklaşık yarım saat sonra onların evine varmıştık. Tae arabadan  inip hızla kapının önünde durmaya başladı  ben ise arabadan yavaşça inip arabayı kitleyip kapıya doğru yürümeye başladım. Tae  çoktan zile basmış kapının açılmasını beklemeye başlamış .  Birazdan kapı açılınca Tae koşarak jimin'e  sarıldı jimin'de  hemen sarılmasına karşılık verdi. Birlikte içeri girdik ve yemek masasına oturduk.  yemeklerimizi yerken de bir konudan bir konuya atlayarak sohbet etmeye başladık. Bir süre sonra saat geç olduğu için jimin'lerde kalmaya karar verdik. Bizim için verilen kıyafetleri giyip yatağa yatıp birbirimize sarılarak uyuduk.

💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎

aslında uzun yazacaktım ama zaman atlaması yapacağım için kıssa yazdım.

aslında uzun yazacaktım ama zaman atlaması yapacağım için kıssa yazdım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

bunu atasım geldi inanılmaz bir foto 😻❤💋

Taekook ♡♡♡ Daddy kinkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin