16)YA YİNE Mİİİİ!!!

33 10 15
                                    

Tabii ki erken konuşmuştum. Yena zengin babası ile 10 kat fazla para verip içeriye girmişti. Bu kızın babası nasıl bu kdr rahat???? Sinirle güvenliğe doğru yürümeye başladım.

Ben: ya jin bu kızı attırmadı mı? Siz nasıl rüşvet karşılığında onu içeri alırsınız!?

Güvenlik: üzgünüz bayan seoyoung. Ama bir sıkıntı olmaz. Hem kızın büyük bi suçu yok. Küçük bir hata yapmış.

Ben:küçük?????

Güvenlik: evet

Artık bir şey diyemezdim. Çok sinir olmuştum. Derken konserlerine ara veren bts yanıma gelmişti.

Jin: noldu sevgilim???

Ben: güvenlik rüşvet karşılığında yenayı içeri almış. Ama bir düşündüm de haklı sonuçta kız seni öpüyordu sende karşılık veriyordun. Bu yüzden bir sıkıntı yok.

Namjoon: hyung????

Jimin: senden beklemezdim jin hyung

Jungkook: bir de bize örnek olacaksın

Suga: oha lan

Tae: gerçekten seoyoung çok anlayışlısın yerinde olsaydım anında ayrılırdım.

Hoseok: ayn seoyoung. Jin hyung çok namussuz davranmış. Sanırım onu yanlış tanımışız. Hemde çok.

Jin: ya durun öyle bir şey yok .

Seoyoung: ayn yok bir şey alttarafı kızı öptü.

Jin: seoyoung!!!!!

Ben: ne jin ne? Aferin sevgilim az bile yaptın mı diyeyim???

Jin: ya hayır da

Ben: NE YA NE?? BEN ÇOK GÜVENDİM SANA AMA SENİN YAPTIĞIN ŞEYE BAK NAMUSSUZ DİYEMİYORUM ÇÜNKÜ SÖYLEMEYE GÜCÜM YETMİYO. SENDEN BEKLEMEZDİM SEOKJİN!!!!! TAM DA HER ŞEY GÜZELLEŞTİ DERKEN. HİÇ BEKLEMEYİN OLUR MU HEMEN YARIN EVLENİN.

Jin: ama seoyoung

Ben: jin sus

Jin: ama ben sensiz yaşayamam

Ben: o zaman olduğun yerde intihar etmeni tavsiye ediyorum.(töbe töbe)

Ondan bunu beklemezdim. Ama sanırım o tam bir NAMUSSUZ. (Ona bunu dediğime inanamıyorum) Gerçekten tam bir gerizekalı olduğumu düşündüm. O adamı daha yeni tanımıştım ve ilk teklifinde kabul etmiştim. Hemen oradan kaçtım. Kulise geldiğimde yine olanları düşünmeye başladım.O nasıl bunu yapabildi diye düşünürken psikopat yena geldi ve yine başladı.

Yena: noldu cnm gözlerin mi doldu
Ben: he yena he
Yena:ay kıyamam
Ben:bana bulaşmamanı tavsiye ediyorum
Yena: nedenmiş tatlım
Ben:istersen yaşayarak öğren
Yena: yok canım almayayım
Ben: tırsak
Yena: ben mi???
Ben: yok ebem
Yena:seo ben gerçekten senden bıktım

Bide seo diyo yha çıldıracam. Bu kız beni delirtiyo. Ve birdrn onu ellerimle attırmayı düşündüm. Ben ki koskoca kim seokjinin sevgilisi bunu mu yapamıcam.

Ben: yena ismimi doğru kullanırsan sevinirim.
Yena: kullanmazsam nolur
Ben: cezana katlanırsın yencim
Yena:yha benim adım yen dğl
Ben:evet yen
Yena:DĞL
Ben:ÖYLE
Yena:DĞL
Ben:ÖYLE

Ve yine büyük bir kavgaya dalacakken yha onun burda ne işi var???????????

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Nolur hayatımın aşkı için fightingi çokça sevin.

Yazar sizi seviyor

İyi btsli günlerrr

YORUM VE OY LÜTFEN!!!!!!

Yb ne zmn gelsin????????

HAYATIMIN AŞKI İÇİN "FİGHTİNG" |Devam|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin