23)!!!!FIGHTING!!!!

30 5 0
                                    

Seoyoungdan

Jin beni okulun önünde indirdi. Yanağından öptüm ve sınıfa doğru ilerledim. Ji-yho,joyoun ve ablam gelmişti. Birlikte sınıfa gidip çantalarımızı bıraktık. Sonra bahçede bir banka oturup sohbet etmeye başladık.

Ben: eee joyoun jimin ile nasıl anlaştınız. İyi biri mi sence?

Joyoun: kanka sen ne diyorsun. Biz küçüklükten beri onunla evlilik hayalleri kuruyoruz.

Ben: nasıl yani??

Joyoun: biz doğduğumuzdan beri ailelerimiz sayesinde arkadaştık. Hatta bir kaç sene önceden beri sevgiliyiz.

Ben:yuh

Ji-yho: e neden jimin bırakmadı seni.

Joyoun: çünkü ben beni bırakmasını istemiyorum.

Seulso: niye?

Joyoun: çünkü şu gerizekalı kızların sevgilime bulaşmasını istemiyorum.

Ben: oha çok mantıklı. Tanımazlarsa bulaşamazlar da.

Joyoun: evet.

Seulso: ama artık bizden geçti. Sevgililerimizi tanıyorlar.

Ji-yho: aynen.

Joyoun: sıkıntı yok. Biliyorsun Seoyoung şuan yena amerikada. Arkadaşları da yanında. Bu yüzden şuanlık rahatız. Ama en kısa sürede döneceklerdir. Şuam tek sıkıntı ji-yho da. Sizin sevgilileriniz onların gerçek yüzünü biliyor. Ama tae bilmiyor.

Ji-yho:ne yapmalıyım.

Joyoun: taeyi henüz tanımıyorlar. Benim yaptığımı yapabilirsin.

Ji-yho: sonsuza kadar böyle mi olacak?

Joyoun: tabii ki en sonunda öğrenecekler. Ama seviyorsak savaşmalıyız. Hepimizin sevgililerini kandırabilirler. Onları kaybetmeyeceğiz. FIGHTING!!!!!

Ben/seulso/ji-yho:FIGHTING!!!!!

HAYATIMIN AŞKI İÇİN "FİGHTİNG" |Devam|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin