Uvod

340 12 0
                                    

Život je labirint u koji prste s vremena na vrijeme sudbina umiješa prste.Nekada neki prolaz zatvori a nekada otvori.Nikada se ne može predvidjeti koji potez ce biti odigran.
Labirint ima samo jedno pravilo a to je borba.Ako se boriš onda i pobjeduješ a ako se prepustiš i zaboraviš da si ti samo figura onda bivaš pojeden.

Moj zivot se sastoji iz cetiri faze.
Rođenje,odrastanje,napuštanje i borba.

Rođenje prvog dijeteta i sreća trajala je 11 godina.Puno ljubavi i sreće je vladalo tada u mom domu.

S 11 dobiti mlađeg brata bilo je kao dar s neba.Te male okice kada su me prvi put pogledale kao da su mi rekle da su one moja amajlija i zaštitnice.

Svaka sesnaestogodisnjakinja ima san da ce jednog dana upoznat princa na bijelom konju koji ce je paziti kao malo vode na dlanu a  ja sam ustvari upoznaje novi osjecaj napustanja.

Tog dana dobila sam prvi put javnu pohvalu u medicinskoj školi za najbrze dijelovanje na praksi.Taj dan smo radili u hitnoj i ja posto sam povucena osoba,tiha pa skoro i neprimjetna sam jedina ostala bez mentora taj dan i stajala sam cekajuci bar zaduzenja da gaze slozim u trenutku sam ugledala momka kojeg su tek dovukli kome je bila potrebana hitna intervencija.Bez pardona sam priskocila u pomoc i pomogla mladicu.Taj dan osjećala sam se kao heroj.Moj potez i moja brta intervencija kasnije je pomogla hirurgu da mu spasi život.Iako su se moji profesori na pocetku derali kasnije su mi čestitali.
Taj dan vracajuci se osjetila sam neki osjecaj kao da se sprema oluja i bila sam u pravu.Na vratima me je docekao uplakani brat s kovertom i masnicama na rukama.U koveri je bilo oprostajno pismo u kojem su roditelji rekli kako smo mi njihova najveca greska i kako nas ostavljaju.
Jedna sesnaestogodišnjakinja ostaje s bratom od nepunih 5 godina kojem je glavno pitanje zbog cega ja je majka istukla kada ju je pitao kada ce ručak?

Tada sam znala ako se zelim da moja jedina nada i moj spas moj brat Stefan  ima bezbrizan zivot moram da se borim.

Iako moja majka je bila jako povezana s porodicom s njenom rođenom sestrom nije razgovarala skoro 20 godina.Taj dan nakon što sam dobila podsmijeh od svakog člana porodice na upit da li možemo da dođemo kod njih ostala je samo tetka.Iako nesigurno nazvala sam je i tada sam se prijatno iznenadila.

Moja tetka je poznati arhitekta u Francuskoj.Tamo se udala za uglednog advokata koji ima svoju firmu.Nakon što sam se predstavila i objasnila sta se desilo tetka se potrudila da u roku od 10 minuta sredi da dobijemo svu moguću pomoc dok ona ne dođe iz Francuske.

Nakon sto sam prekinula poziv s tetkom prema upitstvima sam spakovala neohodne stvari za brata i sebe i sacelala njemu drugaricu koja nas je odvela u njen stan u kojem smo proveli 2 dana u ugodnom drustvu njene drugarice Maše.

Tetka kada je došla prvo nas je izljubila i pokusala da nam pomogne.Ja i brat nismo zeljeli da idemo u Francusku prvenstveno zbog moje skole i njegovog vrtica a onda i zbog jezika.Tetka nam je nasla novu kuci i zenu koja ce se brinuti za nas.

Tako i pocinje sve.

Moje ime je Marija i ovo je moja priča.

Mafijaška ljubavWhere stories live. Discover now