Spezielle Sektion (Özel Bölüm)

287 16 0
                                    

Heyy merhaba . Beni özlediğinizi varsayarak daha fazla bekletmek de istemedim . Sanırım azıcık da egom tavan yaptı . Ama sözümü tutaraktan özel bölüm yazıyorum . Zaten sınırın dolmasına da az kalmış bir kaç güne de normal bölümü yazarım inşallah .

HERKESE KEYİFLİ OKUMALAR ...

Karşımda sevgili hayvan , sığır , şerefsiz eski beni aldatan sevgilim duruyodu . Hemde arsızca sırıtarak . Bizimkiler durumu farketmiş olsalar da karışmıyorlardı . Aslında böylesi benim açımdan daha iyiydi . Tam önünde durdum ve onlarca ay emeklerimin boşa çıkmadığını denemek için bir yumruk atmamla geriye savruldu . Bunu beklemiyodu . O beni aldatırken bende beklemiyordum . Daha sonra ayağa kalktı ağzındaki kanı sildi ve yanıma yakalaşarak

''Bu burada bitmedi '' dedi pişkince sırıtarak .Daha sonra etrafı süzerek

''Haklısın bu burada bitemeyecek kadar derin bir konu '' diyerek omzuna çarparak ilerlemeye başladım .

Bizimkilerin arkamdan geldiğini bilerek ilerlemeye başladım . Bir tane boş bank bulduğumda oturdum hepsinin ayrı ayrı konuşacağından tek bir konuşma yapma gereği duyarak

''Bugün keyfim biraz kaçtı eve gideceğim akşama bara gidelim . Size mesaj atarım . Hey mankafa senide çocuklar bırakırlar '' cevabını beklemeden hızlıca arabama doğru ilerlemeye başladım . Arabama bindiğimde fark ettiğim şeylerden birisi bügun bizim sınıfta beni kesen rampa kafaydı . Onu takmayarak arabayı çalıştırarak eve sürdüm . Zile bastım bastım açan da olmayınca anahtarımla kapıyı açtım . Siz şimdi madem anahtarın var neden zili çalıyorsun . İtiraf etmeliyimki gerçekten üşeniyorum . Her neyse içeri girip kapıyı kapattım .

''Teyzeeeeeee''

''Enişteeeee'' ıslık çalsam da yine de ses veren olmadı . Salona girdim ve sehpanın üzerinde bir not buldum .

''Sevgili Angel ;

Anneannen rahatsızlandığı için yanına gitmeye karar verdik . En az bir hafta orada kalacağız . Size para da bıraktık . Üşengeçlikten yemek yapamadığını biliyorum .(Bende biliyorum teyze) Ama sanırım her gün hazır yiyemeyeceğinizden yaparsın diye düşünüyorum . (Ben yapamam ki diyerek göz devirdim .)Bu hareketimi önceden görmüş gibi ''Bana göz devirme '' dedi . Tanrım bu kadından korkuyorum . Neyse hayatım birbirinize iyi bakın .

                                                                                 Sevgilerle mankafanın annesi olan teyzen ...''

1. olarak ben melek değilim teyze .

2. olarak insan yemek bırakırdı .

3.olarak komik olmanı seviyorum .

Kendi kendime konuşurken . Yavaş yavaş kafayı yiyiyormuşum gibi geldi . Aslında gibisi fazla galiba . Yedim sanırım . Bu kadar yeter diyerek salondan merdivenlere yönelerek odama çıktım . Sıcak bir duş bana iyi gelirdi . Zaten akşama bara gidicektik . Saçlarımı özenle yıkadıktan sonra duştan çıktım . Havluyu bedenime sararak banyodan çıkmak için kapıyı açmamla karşımda bugünkü rampayı yatağımın üstünde görmem bir oldu . Çığlığı bastığım anda bana doğru bakarak ağzına piçimsi bir sırıtış yerleştirdi.

''Senin burada ne işin var rampa !! '' diye tısladığımda yaptığı tek şey sırıtışının daha fazla artması olmuştu .

''Hey sakin ol Sevgili Angel 'ım ismim Zayn ve şey okuldan neden erken çıktığını merak ettim ''

''1.si bana Angel deme , 2.si bana ne senin isminden öğrenmesemde olurdu ,3.sü seni neden ilgilendirsin ki okuldan erken çıkmam ve 4.sü buraya nasıl girdin '' diye resmen kükredim . Suratı sinirli bir görünüm aldı . Çenesindeki kaslar gerildi ve bana doğru gelmeye başladı tabi o geldikçe bende gerilemeye

''Bana emir veremezsin !!''diye kükrediğinde resmen yerimden sıçramıştım .

''Nasıl girmem , Angel dememem , Okuldan erken çıkman benim kızım olduğuna göre en çok da beni ilgilendirir . Şimdi beni süzdü ve yine sırıttı . Sana kurallar koymalıyım erkeklerle yakın olma , kısa giyinme , bana karşı gelme şimdilik bu kadar '' ve daha fazla üstüme geldi . Duvarla kendi arasına sıkıştığımda her taraf kapalı olduğu için kaçacak bir yerim kalmamıştı .

''Herkes benim kızım olduğunu bilmeli ''diye fısıldayarak boynumu emdi . Dişlerini geçirdi . Vücudumdan elektrik dalgası geçtiğine yemin edebilirdim .

''Sende bıraktığım etkim hoşuma gitti güzelim '' dedi . Pencereye doğru ilerlerken durdu

''Ben Zayn . Zayn Malik ve Bradford 'un kötü çocuğu . Ve sen Angel bundan sonra benim kızımsın . Ve kurallara uymak zorundasın .'' dedi ve pencereden ağaca atlayarak oradan aşağı inerek uzaklaştı . Ben sadece arkasından bakmıştım .

UNUTMA ZAYN KURALLAR ÇİĞNENMEK İÇİN VARDIR ...

                                                                          SONN

Eveet bir bölüm daha bitti . Umarım beğenmişsinizdir . Geç kaldığı için de üzgünüm . Bu özel bölümün

65 okunma ve 7 vote almasını istesem çok mu ??

yorum yapın onlar beni ayakta tutan şeyler . lütfen . empati yapın . yazıyorsunuz , özeniyorsunuz , uğraşıyorsunuz her ne kadar uğraşsanız da ne okuyan var ne votelayan ne de yorum yapan . cidden yazasım hiç gelmiyor .

Bir de fazla konuştum biliyorum ama diğer hikayelerime de baksanız özellikle ''Aşka İnananlardan Mısın ' a ''  bakarsanız sevinirim .

Sizleri seviyorum . Sanırım sizler de beni :)

BAD BOYLAR DA SEVERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin