Zeitung Schlagzeilen ..

221 13 5
                                    

Biliyorum uzun zamandır yazmıyorum ki açıkça konuşmalıyım ki yazasımda pek yok . Aslında bana hikayeyi yazdıracak biryorum yok . Yorum istiyorum gelmiyo . Zaten bundan sonra bende yorum istemiycem . Anlayış da beklemiyorum sadece kırıldığımı belirtmek istiyorum . Ancak bir o kadar da sevindiğimi .1.000 kişi olmuşuz hatta geçmişiz bile .

Okuyan ve votelayan herkese teşekkürler . Ve bugünden sonra ithaf ve düzenli bölümler olucak . Neyse kısaca iyi okumalar diyorum ve sizleri seviyorum <3

 

   Zayn'in söyledikleri en iyi 'bir kulağından girip diğer kulağından çıkmak ' sözüyle açıklanabilirdi sanırım . Kuralları neredeyse hiçbir zaman takmamışımdır . Ki onun söylediklerinden ne kadar korksamda yine de takmayacaktım . Daha saat erken olduğu için mutfağa inip kendime sandviç hazırladım . Sandviçimle beraber televizyonun karşısına geçtim . İzleyebilecek bir kanal bulamadığımdan televizyonu kapattım ve bilgisayarı açarak uzun zamandır girmediğim hatta yüzüne bile bakmadığım twitter ıma baktım . Bildirimlerime bakıp kapatacakken Zayn'in de olabileceği umuduyla baktım . Bir kaç fotoğraf ve milyonlarca beğeniden başka hiçbir şey yoktu . Bende internetten bakmaya karar verdim . Bir kaç tane gazetede ''hapisten çıktı'' yada ''bela geri döndü'' gibi manşetler yer alıyordu . Yıllar önce adam öldürme , uyuşturucu , kaçak silah vb . daha bir çok şeyden hapse girmiş .

       Zayn hakkında o bilgileri okuduktan sonra bilgisayarı kapatarak odama çıkıp yatağıma uzanmıştım . Düşünüyordum onu bu tür şeylere iten neydi . Ben bunları düşünürken göz kapaklarım benden habersiz yavaşça kapandı ve kendimi uykunun huzurlu kollarında buldum .

    Tam rüyamın en güzel yerinden başımdan aşağı soğuk su dökülünce yerimden fırladım . Göt kafalı Zac . Ne bekliyorsunuz uyandırılmaktan hiç hoşlanmam hele ki böyle uyandırılmaktan . O kahkahalara boğularken bense ona sövdüre sövdüre yataktan kalkarak kovalamaya başladım . Lanet olsun yakalayamadım . Ama ileriki zamanlarda bedelini fazlasıyla ödeyecekti .

Kısa bir bölüm oldu biliyorum . Ancak arkadaşım hatta kardeşim diye nitelendirdiğim bir arkadaşımla yeni bir hikayeye başlayacağız ve onun için fikirler yürütüp kurgusunu hazırlıyoruz . Büyük ihtimalle o da 'Zayn' hikayesi olur . Yeni bölüm 3 hafta sonra  cumartesi ya da pazar gelir .

80 okunma 10 vote   istiyorum ..

Bir de fikrinize ihtiyacım var ;

1-Angel bara gitsin mi ?2-Zayn'den korkup uzaklaşsın mı yoksa daha çok mu yaklaşsın ?3-Hikayeye çocukları katmamı ister misiniz ?

                  ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER . HOŞÇAKALIN .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 05, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BAD BOYLAR DA SEVERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin