TWICELAND KONSERİ

368 17 0
                                    

[Twiceturkey_ sayfamda çevirdiğim TWICELAND Seul konserinin tüm anlatımlarını buraya ekleyeceğim.]
- Dahyun Rainisim-Rain şarkısını söyledi. Ve şarkının bazı sözlerini değiştirdi.
- 2Yeon Baek Ji Young- My Ear Candy şarkısını söyledi.
[Şarkının bitişinde böyle durdular]

 [Şarkının bitişinde böyle durdular]

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

- TzuHyoMo Beyonce-End Of Time şarkısını söyledi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

- TzuHyoMo Beyonce-End Of Time şarkısını söyledi.
- MiChaengSa Wax-Oppa şarkısını söyledi.
-ONCE'lar Sweet Talker'ın koreografisini çok beğenmiş. 'You, You' dedikleri kısımda ONCE'ları gösteriyorlarmış.
- Kızlar Winner- Really Really şarkısını söyledi.
- Jeongyeon Nayeon'a aegyo yapmasını söylemiş.
'Nayeon: Ailem 2.katta! Lütfen gözlerinizi kapatın.' demiş.
- Dahyun Camila Cabello- Havana şarkısında dans etti.
- What Is Love?'ın akustik versiyonunu söylediler.
- Momo kendi tasarladığı eşofman takımını giyiyormuş.
- 'Jeongyeon: Herkes meşgul-
ONCE: Hayırr!
Jeongyeon: Ah, yoğun programınıza rağmen geldiğiniz için teşekkürler. Şu anda ne hissedeceğimi bilmiyorum. Ne diyeceğimi bilmiyorum. ' demiş ve heyecandan bağırmış.
- Dahyun hasta olduğu için özür dilemiş ve ağlamış. Chaeyoung'da ona sarılmış.
- Birisi Jihyo'nun yüzüne bir şey atmış.
- Nayeon: Sadece ONCE'ın bizim için değerli olduğunu söylemek istiyorum.
- Momo sahnede yürürken önüne birden telefon atılmış. Ve korkmuş.
- Dahyun'un aileside konsere gelmiş. Ailesi ONCE'lara 'Bakın o benim kızım.' demiş. Dahyun ağladığında annesi gülüyormuş.
[2.Konser Günü]
- Mina'nın babası ile Momo'nun babası yan yana oturuyormuş.
- Üyelerin aileleri yan yana oturuyormuş.
- Nayeon Turtle sırasında sözleri karıştırmış.
- Bir ONCE ile Mina'nın annesi arasında geçen konuşma:
ONCE: Mina omleti seviyor mu?
Annesi: Evet!
ONCE: Peki yapabiliyor mu?
Annesi: Evet yapabiliyor.
- Mina'nın annesinin elinde Mina ile Momo'nun pembe ile yeşik renginin olduğu bileklik varmış.
- ONCE'lar Jeongyeon'un Stuck'ı söylerken ki yüksek nokatasının harika olduğunu söyledi.
- 1.gün ile 2.gün aynı performansı gerçekleştirdiler.
- Konsere gelen bazı JYP stajyerleri:
Somi
Ryujin
Chaeryeong
Yuna
Yeji
Jisu
Sieun
Haewon
Jia Yu
Minji
Eugene
- Jihyo,  Momo ve Tzuyu'ya Beyonce'nin şarkısını söyleyelim demiş. MoTzu'da hadi yapalım demiş.
- Tzuyu havalı bir performans sergilemek istiyormuş bu yüzden Jihyo'nun teklifini kabul etmiş.
- Mina ile Jeongyeon'da TzuJihMo'nun alt birime katılmak istiyormuş.
-Nayeon: Mina'nın önceden Minanism yapmak istediğini duymuştum.
- Momo: Jeongyeon bana alt birim yapmak için söz vermedin mi?
Jeongyeon: Bunu neden şimdi söylüyorsun? Bir sonraki konserde yapalım.
- SaMo ile MiChaeng 2Yeon'un şarkısını yapmaya çalışmış.
- Kızlar kıyafetlerini değiştirmeye giderken bir ara verilmiş. Arada ise bir film oynatılmış. Filmde üyeler Chaeyoung'un doğum gününü kutlamış.
- Aegyo yapmak için sıraya girerler.
Jihyo: Biz ne yapıyoruz? Konserin tam ortasındayız!
- Aşk nedir?
Mina: Aşk ONCE'dır.
- JYP What Is Love'ın akustik versiyonunu sadece TWICELAND'da duyulabilecek şekilde yapmış.
[Yani stüdyo versiyonu olmuyacak.]
- Dahyun ağlamamış ama gözleri dolmuş.
- Mina: Siz bizim çiçekli yolumuzu oluşturdunuz ve biz şimdi o yolda yürüyoruz.

- Chaeyoung hayran mektuplarından bahsetmiş. İnsanların hayatlarının zor olduğundan ama TWICE'ın daha iyi getireceğini söysöyledi.
- 2Yeon aslında IU'nun Nagging şarkısını söyleceklermiş .
- Nayeon bu Twiceland ve diğer Twiceland konserlerine yaşlanana kadar ONCE'ların geleceğini umut ediyormuş.
- Momo ONCE'ların hayatları olduğunu ama zamanlarını ayırıp buraya geldiklerini söyledi. konser sırasında tüm ONCE'ların yüzüne baktığını ve güzel gülen gözlerle TWICE'a baktığını ve harika hissettirdiğini söyledi.
- Momo: Bugünün konuşmasında,  eşofmanımı neden satın almanız gerektiğiyle ilgili ilk 10 nedeni tartışacağız.
- Kızlar sonlara doğru bir fan yapımı video izlemişler. Video'da kızların eski zamanlarını gösterdikten sonra ONCE'lar You In My Heart'ın sözlerini değiştirilmiş halini söylediler.
- Konsere katılanlar:
Oh My Girl'den Hyojung
Song Eun Yi
Kim Shin Young
Arkay
Red Velvet'ten Yeri ile Irene
Btob'tan Peniel
Exid'den Hani ile Junghwa
[Peniel, Hani ve Junghwa eskiden JYP stajyeriydi.]
konsere kimin ailesi katıldı;
Nayeon'un ailesi
Jeongyeon'un ailesi
Momo'nun ailesi [Ablası 1.güne geldi . Annesi ile babası 2.güne]
Sana'nın ailesi
Mina'nın ailesi [Annesi 1.gün geldi babası 2.gün geldi]
Dahyun'un ailesi
{Diğer üyeler belli değil}
<

Twice Hakkında BilinmeyenlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin