*Marinette szemszöge*
Egy újabb tökéletes nap.Juhéé.. De azt hiszem tényleg kedvelem Lukát. Még össze vagyok zavarodva, hiszen "életem szerelme" tegnap utasított vissza.Mintha darabokra törték volna a szívem, de jött Luka és összerakta. Na de el kell készülnöm időben hiába lakok szinte az iskola mellett.
*Fél órával később*
-Tikki gyere siessünk! Be kell érnem az iskolába!- viszont megtorpantam egy pillanatra.
-De Adrien is ott van..- gyűltek könnyek a szemembe megint.
-Ne aggódj Marinette nem lesz semmi baj!- repült hozzám Tikki , és megölelte az arcomat.
-Köszi Tikki.- mondtam és mentem tovább az iskolába.
Amint beértem egyből barátnőmet kerestem a szemeimmel. Ott volt a folyosó egyik oszlopánál, és Nino-val beszélgetett.
-Sziasztok! - erőltettem kis mosolyt az arcomra álcázva azt hogy össze vagyok törve legbelül.
De láttam Alya-n, hogy észrevette, hiszen ismer.
-Szia Marinette-mindketten integettek.Alya odajött hozzám és megölelt.
-Marinette beszélhetnénk egy kicsit?- kérdezte aggódva Alya.
-Persze- mondtam és indultunk el a mosdó felé, mikor megláttam Lukát. Kaptam is az alkalmon, és köszöntem neki.
-Szia Luka!- integettem neki , aztán ő is észrevett a sok ember között és visszaintegetett, de megvártam, hogy odaérjen hozzánk.
-Szia Marinette! Jobban érzed magad?- kérdezte kicsit aggódóan.
-Persze neked köszönhetően.- pirultam el egy kicsit. Alya meglepődve nézte az eseményeket.
-Jó hallani, majd találkozunk az osztályteremben, addig is szia!- mondta és bement az osztályba, én pedig a mosdó felé vettem az irányt legjobb barátnőmmel.Mikor megbizonyosodtunk róla, hogy rajtunk kívűl nem tartózkodik senki a mosdóban, elkezdtem a mondandómat.
-Ugye tegnap végre elmondtam Adriennek, hogy mit érzek iránta..hát mást szeret.- jöttek könnyek a szemembe megint,de barátnőm egyből átölelt.
-Na majd Adriennek velem gyűlik meg a baja! - tette két kezét ökölbe mintha bokszolna, én pedig egy kicsit elnevettem magam.
-Nincs rá szükség Alya.- mondtam neki.
-Ha mást szeret, én azt nem tudom befolyásolni.*pár perccel később*
Alya-val kimentünk a mosdóbal, és elindultunk az osztályterem felé. Mikor beértünk, megláttam Adrien-t az első padban ülve. Mikor észrevett minket, integett nekünk, viszont én mentem tovább kifejezéstelen arccal , nem nagyon érdekelt az egész.
Alya-val leültünk a szokásos helyünkre, és vártuk, hogy bejöjjön a tanárnőnk.
YOU ARE READING
Új osztálytárs ~ Lukanette Story
RandomSziasztok! Ez egy újabb könyv lenne tőlem, mégpedig a Lukanette ship-el. Ez az új kedvenc párosom, úgyhogy gondoltam írok egy könyvet ezzel a párossal is, mert szerintem nagyon összeillenek. :)Kicsit próbáltam változtatni az írásmódomon, de remélem...