taeshi: Jungkook şey, düğün hazırlıkları için ikimizin konuşması gerekiyormuş.
jeongguk: Konuşalım.
taeshi: Ben diyorum ki aileler arasında yapalım. Süslü bir yer olmasına gerek yok. Davetiyeye gerek yok. Özenle giyinmeye ve kuaföre falan da gerek yok. Olsun bitsin.
jeongguk: Taehyung bir kere evleneceksin istediğin gibi yapalım düğünü. {Mesaj silindi}
Tamam. İşime gelir böyle olması.
taeshi: Tamam.
jeongguk: Taehyung, Jimin çok ağlıyor. Evleneceğimiz için çok üzgün. Ne yapacağım bilmiyorum. Yardım et.
taeshi: Jungkook bende çok ağlıyorum, beni sevmeyen ama benim ölesiye sevdiğim bir adamla sonsuza kadar ömür geçireceğim. Ne yapacağım bilmiyorum. Yardım et. Beni sadece biraz sev. {Mesajınız silindi}
Şey bu evliliğin sahte olduğunu ve beni asla sevmeyeceğini, benimle evlendiğinde bile onunla sevgili olacağını falan söyle.
jeongguk: Benim aklıma nasıl gelmedi ki baştan bunları söylemek?
Teşekkürler.
{Görüldü.}
-
jeongguk: Taehyung teşekkürler Jimin sustu. Cidden teşekkür ederim.
taeshi: Rica ederim.
jeongguk: Taehyung istersen düğüne herkesi davet edebiliriz. Yani bir kere evleneceğiz sonuçta. Süslü bir düğün yapabiliriz.
taeshi: Gerek yok. 1-2 yıl sonra boşanırız zaten.
jeongguk: Vay, çabalamaktan vazgeçeceğim derken ciddi olduğunu düşünmemiştim. Sen gerçekten vazgeçmişsin benden. Peki. Nasıl istersen.
Hem karşılıksız aşk yaşamaman seni mutlu eder. Seni seven bir erkek bulursun kendine.
taeshi: Ben senden vazgeçmedim Jungkook. Sadece benden böylesine nefret eden ve dünyalar kadar sevdiği bir sevgilisi olan birisine bu kadar aşık olmamam gerektiğini anladım. Hem seni sevmezsem kalbimde çok acımaz.
Ve ayrıca sen beni sevmiyorsun diye başka insanlara kendimi sevdirip onların canlarını acıtmam.
{taeshi çevrimdışı}
jeongguk: Doğru anlamışsın. Bana bu kadar aşık olmamalısın.
Çünkü asla seni sevmeyeceğim.
Benim kalbim hep Jimin'e ait olacak.
{jeongguk çevrimdışı}
-
İki bölüm daha yayımlarım bugün eheh :')
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Unfeeling' Taekook
ContoDİKKAT!! ASIRI ERGEN OLDUĞUM DÖNEMDE YAZDIM AĞIR CRİNGE CÜMLELER İÇERİR ŞİMDİDEN ÖZÜR DİLERİM😭 - taeshi: Bu kadar duygusuz olmamalısın Jungkook. jeongguk: Duygusuz değilim. Sadece seni sevmiyorum. - S-28.05.18 @tinilavigne ithafen yazılmıştır. F...