Πλευρα Αριαδνης:
29/11/2017.
Η ημερα μου κυλα ηρεμα.Εχω ηδη παει στο μαθημα πιανου και μετα πηγα προπονηση για την τοπικη ομαδα βολει.Με το που παταω το ποδι μου σπιτι,συνιδειτοποιω πως οι γονεις μου λειπουν.Λογικα θα εχουν παει για κανεναν καφε,σκεφτομαι.Βγαζω τα ρουχα μου,παιρνω τα εσωρουχα και πυτζαμες και μπαινω να κανω ενα ντουζ.Βρεχω τα μαλλια μου,αρπαζω το σαμπουαν,ριχνω λιγο στα χερια μου και το απλωνω στα μαλλια μου κανοντας τους μασαζ.Υστερα βρεχω το σωμα μου,παιρνω το αφρολουτρο και το πλενω.Βγαινω απο το μπανιο, ντυνομαι,χτενιζω τα μαλλια μου και κατευθυνομαι προς το δωματιο μου.Η ωρα εχει παει 8:40.Καθομαι στο κινητο και ετοιμαζομαι να αρχισω την κουβεντα με τον κολλητο μου τον Χρηστο λεγοντας του πως περασα τη ημερα μου και αλλα.Ξερετε πραγματα που λενε οι κολλητοι...
Πλευρα Χρηστου:
29/11/17
Σημερα η ημερα ειναι Τεταρτη και αυτο σημαινει πως δεν εχω καποιο φροντιστηριο να κανω.Ουτε καποια προπονηση ποδοσφαιρου.Αποφασιζω λοιπον να περασω τον χρονο οπως σχεδον ολα τα αγορια,παιζοντας playstation.Καθομαι και παιζω για περιπου 2 ωρες μεχρι που το κουδουνι χτυπα.Ανοιγω την πορτα και εκει με περιμενει ο κολλητος μου,ο Αλεξης.Μπαινει μεσα και περναμε τον χρονο μας στο playstation.Καποια στιγμη παιρνει το κινητο μου.Δεν νοιαζομαι και ιδιαιτερα καθως ειμαι απασχολημενος παιζοντας το αγαπημενο μου παιχνιδι.Μετα απο λιγο το αφηνει και ερχεται διπλα μου.Συνεχιζουμε να παιζουμε για περιπου 10 ακομη λεπτα μεχρι που αποφασιζει πως ειναι ωρα να φυγει.Με το που φευγει κλεινω το playstation και κανω στα γρηγορα ενα ντουζ.Βαζω τις πυτζαμες μου και καθομαι στον καναπε.Ανοιγω το κινητο μου,στην συνομιλια μου με την κολλητη μου την Αριαδνη μεχρι που βλεπω ενα μυνημα προς αυτην σταλμενο:Θες να τα φτιαξουμε?
Πλευρα Αριαδνης:
Με το που βλεπω το μηνυμα του Χρηστου:Θες να τα φτιαξουμε;,η καρδια μου χτυπα δυνατα.Ναι ενταξει το παραδεχομαι.Μου αρεσει ο κολλητος μου.Αλλα τοτε,με το που ειμαι ετοιμη να του απαντησω ναι,το μυαλο μου παιρνει μπρστα.Τι και αν δεν το εννουσε και γινω ρεζιλι;Ο Χρηστος παντα μου ελεγε ποσο καλη φιλη ειμαι.Δεν θα ηθελε ποτε να τα φτιαξουμε.Ετσι το μυνημα που του στελνω μετα απο λιγη σκεψη,λεει:Ωραιος κολλητος εισαι.Τετοιες πλακες δεν κανουμε.Κλεινω το κινητο και πηγαινω στο σαλονι.Προτιμω να δω τηλεοραση και να ηρεμησω.
YOU ARE READING
Συγγνώμη,σ'αγαπάω
Teen FictionΗ Αριαδνη και ο Χρηστος ειναι πολυ καλοι κολλητοι μεχρι που ενα βραδυ ενω ολα πηγαιναν "φιλικα" για τα δυο παιδια,ο Χρηστος αποφασισε να αποκαλυψει τα αισθηματα του για την Αριαδνη στην ιδια ζητωντας της να γινει η κοπελα του.Η Αριαδνη ειναι ψιλοερω...