Capitolul 1

53 5 0
                                    

De-a lungul coastei, la o distanta considerabila de casa de vacanta se afla incantatorul restaurant spre care se indrepta Chrisa. 

Roscata cu forme voluptoase pasea lin pe podeaua lucioasa a restaurantului. Corpul ei se unduia asemeni valurilor marii, atragand atentia clientilor. 

Fizicul ei era admirat de multi barbati si invidiat de restul femeilor. 

Purta o scurta rochie neagra mulata, cu maneci din dantela si broderie subtila, cu decolteul frumos conturat in jurul umerilor. Pantofii cu toc si fermuar pana la glezne erau asortati cu poseta minimalista de pe umarul stang.

Parul sau roscat si lung pana la coate era lasat pe spate, astfel evidentiindu-i chipul albicios si ochii sai de un negru stralucitor.

Femeia era condusa spre o masa retrasa, undeva in spatele unei perdele din beculete. O astepta un barbat. Odata ce au schimbat cateva priviri, roscata a fost impresionata de fizicul lui. 

Tenul sau era curat si de o culoare deschisa, ochii erau verzi cu nuante galbui, buzele carnoase si parul brunet, poate chiar exagerat de aranjat. Avea umerii lati, abdomenul vizibil lucrat printr-o camasa stransa pe corp. 

De-a lungul cinei, Christa a tras anumite concluzii legate de Ethan. Ea considera ca el era un barbat orgolios si incapatanat. A recunoscut aceste caracteristici inca de cand s-au cunoscut. A fost fascinata de gandirea lui deschisa si flexibila, importanta pe care o oferea argumentelor si dovezilor, placerea vizibila pe chipul lui cand dezvolta in mod liber un subiect. 

Cand privirile lor s-au intersectat inca o data, pe chipul fiecaruia a mai aparut un zambet larg, mult ma evident decat cele subtile de la inceput. 

Niciunul dintre ei nu mai spunea nimic, se sorbeau din priviri auzindu-si doar propriile batai ale inimii. Distanta dintre ei era de aproximativ un metru jumatate...un zgomot strident iesi din poseta Christei. 

Magia dintre ei a fost perturbata.

Pe fata femeii aparu o expresie vaga. Incepu sa se scuze si se pregatea de plecare.

Ethan s-a oferit sa o conduca acasa, insa si ea venise cu masina. Ii oferi un sarut scurt pe obraz si disparu cu pasi rapizi in parcare. Se urca in ferrariul alb si disparu subit sub ochii intrebatori ai barbatului. 

Ajunse in putin timp la casa de pe malul marii. O gasi pe Alexa tipand la luna. Statea intinsa pe spate, se ridica in coate si tipa. 

Christa isi lasa poseta de o parte si se aseza in genunchi alaturi de Alexa. Pe aceasta o ridica in sezut, ii stranse cu putere o zona din spatele gatului. 

People like usUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum