להמשיך ללכת-פרק 1

312 19 7
                                    

פרק 1-

שוב אותו מקום, המסדרון של בית הספר מעולם לא נראה כל כך מפחיד. המקום קר, אפל ואני מרגישה חסרת כוחות. אני רק רוצה לנוח, לשבת קצת ולעצום את עיניי.

אני מתיישבת עם גבי לעבר הלוקרים, רוצה קצת שקט, שהם יפסיקו לקרוא לי. אני לא רוצה לשמוע יותר, אני רק רוצה הביתה.

"קומי" אני שומעת מעליי וכאשר אני פוקחת את עיניי ידו מושטת אליי.

"אני לא יכולה, אני עייפה, קר לי מידי" שיניי חורקות

"מיה, אם את לא תקומי עכשיו, את תמותי. קומי מיד!" הוא מרים את הקול

"שזה ייפסק בבקשה" אני מתחילה לדמוע

"זה ייפסק מיה,תהיי חזקה, הוא בדרך" אמר אותו בחור שאני רואה את פניו כל לילה אך מעולם לא פגשתי בו.

אני רוצה להושיט את ידי לידו על מנת לקום מן הריצפה ולפתע אני שומעת רעשים.

"מיה..מיה קומי! תתעוררי כבר!" צועקת עליי דניאל נשענת עם הפנים שלה מעליי.

"איפה אני?" אני שואלת סהרורית.

"אני לא מבינה את לא ישנה בלילה?"

אני פוקחת את עניי ורואה שאני נמצאת במיטה שלי, בחדר שלי ומבינה ששוב זה אותו החלום.

"מי בדרך?" מילמלתי

"מה?" שואלת דניאל בפרצוף לא מבין "טוב צריך לקום, אנחנו כבר בוודאות איחרנו את האוטובוס, קומי תתאפסי חייב לעוף לבית ספר" אמרה דניאל בעודה זורקת לי בגדים מן הארון "אני לא מאמינה שנאחר בגללך לבית הספר כבר ביום הראשון".

"כאילו תכננת להתחיל את השנה מבלי לחפש באובססיביות את רון" צחקתי איתה והיא בתגובה זרקה עליי את הג'ינס החדש שקנינו יממה קודם.

נכנסתי לחדר אמבטיה לשטוף את פניי וניסיתי להיזכר בחלום שחלמתי. שוב אותו פרצוף יפה עם הקול המרגיע בא, כמו בכל לילה. אבל התעייפתי מהחלומות שלא נותנות לי מנוח, אפילו בחלום עצמו אין לי כוח! ומי בדרך שאלתי את עצמי.

כשחזרתי חזרה לחדר דניאל ישבה על המיטה שלי עם פנים מודאגות.

"מיה כבר כמה זמן שאת לא במיטבך, מה קורה?" שאלה

"דני, אותו חלום כל הזמן, אני עייפה, אני מפחדת בחלום והלב שלי כמעט יוצא מהחזה, עד שאותו בחור מגיע. לפעמים יש דמויות לפעמים סימן על כל קיר הלוקרים מרוח עם דם" אמרתי וראיתי את פניה הופכות ממודאגות לסופר מודאגות!

"אבל בקטנה אחותי" שיניתי את הטון ליותר אופטימי "בטח מהלמודים, שנה קשה מלאה בבחינות עם אמא חרדתית והכל כנראה ביחד גורם לי לסיוטים".

"אחותי זה בטוח זה! את צריכה להירגע, זו השנה שלנו! ושלך במיוחד."

"שלי במיוחד?" שאלתי

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 16, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

//להמשיך ללכת//Keep Going//Where stories live. Discover now