,,Cŕŕn," zazvonil budík ktorý sa ozýval po celej izbe . Vytiahla som ruku spod periny a poriadne po ňom tresla . Lenže mňe lenivému decku ktorému bude 16 sa nechcelo vstávať, tak som sa ešte chvíľu rozvaľovala v posteli . Aj keď som veľmi dobre vedeľa, že ma čaká prvý deň na strednej.
Asi po 15 minútach som sa vyhrabala z tej teplej postele, keď zrazu som pocítila na nohe niečo nepríjemne lepkavé keď som sa pozrela na zem, zistila som že som stúpila do jogurtu zo včera... Dobre som si zanadávala no keď som si všimla že už meškám dobrých 8 minút rýchlosťou svetla som vykonala rannú hygienu a čapla chleba v kuchyni .
Pocítim chladný kov zvierajuc v mojej ruke .. Áno zmeškala som prvú hodinu
( nečakane :DD ) pomaly otváram dvere do mojej novej triedy ... ,,Ehm ehm ,prepáčte že meškám " skoro mi zabehlo keď som videla Lulu . Lucia je moja sesterka a už od detstva sme ako najlepšie kamarátky hovoríme si všetko a veľa o sebe vieme . Hneď som sa naširoko usmiala no, ona skoro vypadla so stoličky . Začala mi kývať ako šialená musela som sa pousmiať. Zvišok triedy ma vôbec nezaujímal ..,,Aj mňa teší Paulína" povedal znudene učiteľ a pozrel na mňa pohľadom • To myslíš vážne ? • . Ja som sa len ospravedlňúco pozrela a hnala sa do poslednej lavice za Lulu keďže vedľa nej už niekto sedel .Celú hodinu som prekecala s Lulou keď sa mi zrazu prihovorila jej spolusediaca . ,, Ty si od tialto ?" Ja som len milo prikývla .. vyzerala ako vystrihnutá z časopisu ale to som neriešila .
Pretože nesúď knihu podľa obalu .
ČTEŠ
Naničhodník
FanfictionJedná sa o v skutku obyčajní život dievčiny ktorá nastupuje prvý rok na strednú školu . =============================== No bohužiaľ sa dotoho zaplatie jeden naničhodník.