3•

54 2 0
                                    

Dni utekali ako voda a nastal víkend.
Rozhodla som sa že v sobotu pôjdem s Lulou do mesta akurát začali stavať kolotoče a ja ich povediac milujem . Dohodli sme sa o 11:45 na námestí ,lenže problém je ten že ja som vstala práve teraz . Hodiny ukazujú presných 11:00 hodín . ,,SUPER mám 45 min." Poviem si nahlas ironicky a utekám urobiť rannú hygienu . Lucia už určite surfuje na mobile s make upom na ksichte...Nad tým som sa musela zasmiať . Keď som všetko dokončila dokonca aj môj letmý make up z dola na mňa zakričala mamka nech vyvenčím Tea tak povediac jedno lenivé veľké prasa čo sa podľa mňa ako pes narodiť nemalo . Na seba som si vzala crop top z dlhým rukávom a natiahla rifle . Do ruky vzala čierno modré vodítko a hľadala Tea po dome nakoniec som ho našla v obývačke pod oknom dobrú chvíľu som sa s ním pomaznala ako každé ráno ak mám čas a na krk mu zapla obojok . Z domu som vybehla ako svižná voda a utekala smerom lúka nechcela som po ceste niekoho stretnúť neznášam to . Venčenie prebehlo pomerne rýchlo keďže som nemala viacej času kôli stretnutiu s Lulou až na jeden konflikt keď na zatáčke ku môjmu domu som stretla skupinku chalanov na začiatku som nevedela posúdiť o koho ide no podľa hlasu som hneď spoznala o koho išlo . Bol tam ten Alex s našej školy aj s tou jeho crew . Nevedela som čo mám robiť nedalo sa nikde odbočiť a ešte TEO ma ťahal v kuse tým smerom kde sú oni . Beznádejne som vzdychla a vybrala sa tým istým smerom naproti im . Čakala som isté ignorovanie no keď som bola tesne pred nimi niekto sa ozval ,, Heeej dáš si ?" Mával s alkoholom v ruke nevedela som o koho sa jedná ale v tom niekto zamrmlal ,, Čau to si ty Ppppajaaa ?" Ťáhol s neho alkohol jednalo sa o Alexa . Ignorovala som ich a pokračovala ďalej chcela som potiahnuť Tea lenže on sa ani nepohol obzriem sa a vidím toho Ryšaveho chlapca ako sa s ním mazní skoro mi vypadli oči aké to bolo kawaii . ,,To je tvoj pes?" Preruší hlboký zamatový hlas . Na ruke som pocítila menšiu trašku no ignorovala som to . ,, Aá-no." Poviem rozpačito . ,, Pekný." Povie bez hocijakého záujmu a otočí sa naspäť ku chalanom no jeho ruka sa zdvihne do jemného kývnutia na znak pozdravu . Ja len nemo pozerám na miznúce siluety .

Je 12:07 a ja meškám kurva ! Zrýchlim krok. Lucia ma zabijeee. Z diaľky vidím postavu z rozpustenímy vlasmy a v čiernom oblečení to je určite ona . Je otočená chrbtom tak ju nečakane zdrapým za rameno ona sa hneď otočí ,, Boha Paulina tak som sa zlakla hovorila som ti nech to nerobíš vieš že mám slabý pulz." Povie vystrašene . ,, Kľuud kámo poďme na tie kolotoče." Poviem nadšene a už ju ťahám ku kladivu . Už idem povedať dva lístky keď v tom Lucia zase začne trucovať ako každý rok že nejde . Teraz má smolu .. ,, Dva lístky poprosím ." Poviem a nezabudnem sa otočiť k Lucii a uškrnúť sa . Lucia nasadí pocker face a nezabudne sa poriadne zamračiť . ,, Zabijem ťa." To bolo to posledné čo povedala keďže sme už išly na radu .

,,TO BOLO SUPER POĎME EŠTE RAZ." Kričí mi ten sopeľ do ucha nevšímajúc si tie pohľady okoloidúcich . ,,Nie poďme aj na nejaké iné potom to budeš ľutovať keď dojdú prachy -,- ."
,,Dobre dobre." Povie znudene ale už ma ťahá ku ďalšiemu kolotoču.

Deň prebehol v skutku super rozlúčila som sa s Lulou a už kráčam temnými uličkami tochto mesta. Túto časť nemám v obľube keďže toto je časť skôr pre feťákov vždy som sa jej vyhýbala no dnes ma neminula keďže som lenivá ako môj pes a cez túto uličku som skôr doma . Moju myseľ zrazu zaplnia negatívne predstavi čo sa môže akurát stať . Bola som taká zažratá do svojich myšlienok že som si nevšimla že už dlhšiu dobu za mnov niekto kráča . Rozhodla som sa pre lepší prípad určite nejaká osoba čo ide istým smerom . No moja zvedavosť ma ovládla keď som vedela že tá osoba sa bude v tejto chvíli nachádzať pod lampou . Nenápadne som sa otočila a hneď čo moje oči zbadali boly ryšavé vlasy. Bola som úplne v prdeli a začala som sa potiť chytila ma panika ani neviem prečo veď čo by sa tak mohlo stať . No v tom ma niekto silno zdrapil za ruku a pritiahol si ma na svoju hruď chcela som sa brániť no zrazu som na svojich perách pocítila niekoho pery boly teplé a mali chuť ako Chupa Chups . Uvedomila som si čo sa deje a surovo sa vytrhla . Svietila na neho len pouličná lampa a ja som mohla vidieť tmavé hnedé oči prepalujúc ma pohľadom a nezbedné ryšave vlasy ktoré do nich padali . ,, Sorry myslel som si že si niekto iný." Whuuut čo sa akurát stalo až teraz som sa prebudila . ,, ČČ-o si akože urobil boha čo si o sebe myslíš !" Začala som zo seba chŕliť ako drak oheň . ,, Hej kľud proste som si myslel že si niekto iný je v tom nejaký problém?" Povedal kľudne . Tak ma to rozčúlilo ,, To akože len tak niekoho prepadneš a prelížeš ?!" Môj hlas sa triasol ale aj cez to som kričala . ,, Boha ukľudni sa a nikomu o tomto nehovor inak uvidíš bolo to len nedorozumenie tak na to prosím ťa zabudni." Povedal úpľne v klude a drzo začal si zapaľovať cigaretu. Akože vážne ????! Ja som z toho úplne v sračkách a on si zapáli cigu ? A ešte sa aj vyhráža . ,,Dáš si ?" Povie a naťahuje ku mne ruku s krabičkov cigariet. ,,Nie nefajčím -,- ." On si ju len naspäť strčí do vrecka a kľudne si uťahuje z toho kaziča pľúc . Ja sa pomaly otočím že odídem ale nezabudnem povedať ,, Len nedorozumenie." A v kľude odídem bez toho aby som sa na neho pozrela .

Ležím v posteli a rozmýšľam čo som dnes zažila. Dotknem sa mojich pier a zavrem oči nejak moc sa mi to páčilo . Ale preboha bolo to len nedorozumenie na čo to myslím . Prešla ma chuť na večeru a ja som len plánovala ako už naštívim ríšu snov.

Taaak dúfam že sa ti to páčilo ty krava ;DDDdd a dúfam že máš rada Chupa Chups. 1039 slov :33 .

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jun 09, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Naničhodník Kde žijí příběhy. Začni objevovat