Г-н Парк задърпа Куки към стаята му. Влезе вътре като го изблъска на леглото.
Започна да разкопчава колана си, а Куки го гледаше изплашено.
Баща му свали колана от дънките си и се доближи до Куки.
Свали дрехите му набързо, оставяйки момчето чисто гол.
Малки сълзички започнаха да се спускат по лицето на момчето.
Баща му го обърна по корем и изчака няколко секунди.
Изведнъж кожения колан се стовари с всичка сила върху меката кожа на Куки, карайки го да изкрещи от болка.
Удар след удар. Тялото на Куки беше цялото в следи и рани от колана. Капчици кръв се спускаха от раните.
Куки плачеше и крещеше. Молеше се на баща си да спре, но той така и не го слушаше. Болеше го много.
Г-н Парк спря да нанася удари върху тялото на Куки.
Момчето си помисли, че е спрял, когато изведнъж усети ужасна болка, пронизваща дупето му.
Баща му беше навлязал рязко в него.
Куки отново изкрещя от болка, започвайки да плаче неудържимо.
Баща му го изнасилваше. Изобщо не му пукаше, че Куки беше девствен най-малкото, че го боли ужасно много.
Г-н Парк започна да се забива безмилостно в него.
Куки вече нямаше сили да се съпротивлява затова просто се остави, продължавайки да плаче.
Мина се около 1 час.
Бащата на Куки свърши в него и стана от леглото, оглеждайки го.
От дупето на момчето течеше обилно количество кръв както и от раните, причинени от кожения колан.
Колко жалко кървиш. - каза г-н Парк и излезе от стаята сякаш нищо не се е случило.
На Куки му причерня.
Беше изгубил много кръв и поради тази причина изпадна в безсъзнание.
--------------------------------------------------------------
YoonMinreligion ме убеди да я кача още сега, а не утре.
Това беше най-гадната глава, която съм писала някога.😭😭😭😭😭
Съжалявам Куки.😭😭😭
ESTÁS LEYENDO
Hard Love |Taekook|
FanficКуки е аутсайдера на училището. Приятелите му са Мин Юнги, Парк Джимин и Ким Техьонг. Куки е тормозен ежедневно от съучениците си. Баща му също го тормози, но мъника решава да скрие поне това от приятелите си. Влюбен е в най-добрия си приятел, а име...