Introducere - Manipularea

129 5 0
                                    


Fii dominant/a ! Fii tu insati ! Invata psihologia dominanta !

Salut, vreau sa incep prin a face o mica paranteza, tot ce voi scrie in aceasta carte am si testat pe propia piele si sincer iese de fiecare data, nu au existat momente cand am dat gres. Defapt daca stau bine sa ma gandesc, au fost, dar foarte putine. Sa incepem zic.

Te-ai gandit cum ar fi viata ta cand ai tot ce vrei ? Cand obtii tot ce vrei doar cu o anumita privire sau doar cu o fraza ? Este posibil. Din filmele alea cu detectivi manipulatori pana la filme cu avocati sau criminali seriosi dar care sunt temuti, totul devine real..mai putin partile cu detectivi, avocati si criminali, in rest devine realitate.

Manipularea: - Manipularea pot spune ca m-au ajutat foarte mult in ultimii ani..chiar foarte mult. O folosesc mereu, in general cu prietenii mei. Manipularea pe scurt este acel "lucru" care poate schimba deciziile si perceptiile unui om cu cateva tactici "ascunse" pe care le poti invata chiar tu. In ciuda faptului ca sunt "ascunse" ele sunt facute public pentru oricine, dar asta nu inseamna ca oricine poate invata manipularea psihologica. Ti-ai facut o impresie pe scurt ? Ma bucur pentru tine, insa daca nu ai inteles o iota din ce am spus, citeste ce am scris la punctul unu mai sus.

Cand inveti sa manipulezi, nu o folosi pentru ceva rau. Adica nu convinge o persoana sa faca ceva pentru tine, sa faca ceva rau vreau sa zic. Ah da, sper ca nu te-am fentat mai sus cu "punctul unu", ala nici nu exista, cred. Sa incepem astazi cu manipularea daca tot am inceput sa incepem de aici.

(**ATENTIE ! IN ACEST CAPITOL O SA VORBESC DESPRE MANIPULARE. CAPITOLELE PE CARE LE VOI SCOATE IN VIITOR FOR CONTINE SI TEHNICI DE INTIMIDARE IN ORICE SITUATII SI MULTE ALTE LUCRURI INTERESANTE, VA ROG SA VA ABONATI PENTRU ASTA**)

Tehnici de manipulare:

1) Iti doresti un anumit lucru ? Cere mai mult.

"Stai ce ? Sa cer mai mult de cat vreau ? De ce as face asta ?" Raspunsul este foarte simplu my friend, totul tine aici de o manipulare subtila si foarte buna, cu rezultate la fel de bune. Sa spunem ca doresti 2 mere de la cineva, nu ii vei cere 2 deoarece este o probabilitate foarte mare sa te refuze acea persoana si sa ramai cu 1 mar sau chiar niciunul daca este chiar asa zgarcit. Sa zicem ca are 10 mere si tu vrei doar 2 mere, cere-i din start 5 mere. Aici este punctul in care o sa va asteptati la un refuz, asta este scopul, sa va refuze. Pareti putin dezamagiti si puteti interveni cu "Ah, imi pare rau, poate iti cer prea multe, dar totusi, macar 2 imi poti da ?". Aici aveti sanse de 80% sa "prindeti" un raspuns pozitiv. Functioneaza destul de des, fumatorii pot incerca :)).

2) Puneti in evidenta ce vrea persoana respectiva, apoi interveniti cu ce vreti voi.

"Ce inseamna asta?" Intr-adevar persoanele incepatoare in asa ceva nu prea au habar ce inseamna chestiuta de mai sus. Stiu si eu o mica povestioara dragii mei, o sa aflati singur raspunsul la intrebarea "Ce inseamna asta?".

Doi barbati fumatori pe timp de vara s-au dus la o biserica pentru a scapa de stresul orasului in general. A venit o zi in care cei doi au decis sa fumeze, dar aveau de citit o parte din biblie obligatoriu. Primul barbat se duce la preot si intreaba "Pot fuma in timp ce citesc biblia?", preotul bineinteles ca a venit cu un raspuns negativ. Urmeaza al doilea barbat, acesta ii spune preotului "Pot citi biblie in timp ce fumez?", preotul i-a dat un raspuns pozitiv.

"De ce oare ? E acelasi lucru, de ce l-a lasat ?" Foarte simplu my friend, al doilea barbat a pus in lumina biblia, adica ceea ce voia preotul sa auda de la el, la tigara nu prea s-a mai gandit, era bucuros ca barbatul respectiv citeste biblia. Si uite asa v-am mai invatat ceva. Mai vreti ? Lasam si pe altadata. Incercati intai astea doua si dupa voi reveni cu o noua "povestioara".

Dominatia psihologicaWhere stories live. Discover now