Hei hei ! Au trecut foarte rapid aceste 6 zile de cand nu am postat si sincer imi era dor sa revin aici, pe aceasta platforma minunata. Nu am primit nici un comentariu negativ, deci asta e bine, ceea ce este mai putin bine este ca nu am primit nici comentarii pozitive. Dar fie, la 12 vizionari din care 11 ale mele, cine sa dea *HaHa*.
Astazi doresc sa vorbim despre intimidarea persoanelor, da da, acele persoane care pana in momentul de fata v-au intimidat pe voi. Repet ca in capitolul trecut, acest lucru a fost testat si de catre mine si a functionat in proportie de 90%. Stii ce ii intimideaza pe persoane ? Sa taci. Pe bune, chiar nu stiai ? O persoana cand tace poate fi de 10 ori mai dominanta in fata altei persoane. Cand cineva va hartuieste verbal, daca taceti si ii ascultati cu atentie si va uitati in ochii respectivei persoane in timp ce ea trancaie, va functiona si va da inapoi.
Este inutil sa vii cu "rekturi" de liceu cu morti, cruci, dumnezei, injuraturi de mame, de tata, de tot. Chestia aia se numeste "IDIOTENIE" nu intimidare. Cand cineva va ataca verbal, evitat sa-i raspundeti cu aceeasi moneda, incercati sa nu amenintati. Daca amenintati "animalul flamand" din fata voastra, se poate ajunge chiar si la agresiuni fizice, dar acolo nu este zona mea si nu de asta suntem aici. Aici invatam cum sa evitam prostii care au chef de hartuiri verbale si vor sa ne faca sa parem ultimii oameni de pe pamant.
Vreau sa tii minte ca TOTUL are o REZOLVARE, absolut totul. Nu exista nimic in viata asta sa nu aibe o rezolvare. Cand cineva te ataca cu cuvinte dureroase, incearca sa gandesti astfel: "La capitolul inteligenta il/o intrec cu siguranta. Sunt doar vorbe care ma ranesc, asta este intentia lui, nu o sa reuseasca." Propozitia asta spusa in mintea ta te va ajuta sa deviezi creierul spre acelasi subiect, dar spre bine, nu spre rau.
Stii ce doare cel mai tare ? Sa fii ignorat, sa vorbesti degeaba, sa vezi ca nu esti bagat in seama cand tu cauti sa fii primul. Asta doare cel mai tare, mai ales pe pustanii de 14-15 ani care cauta atentie multa si si-ar dona un rinichi pentru asta, dar in fine. De ce sa bagi in seama prostu ? Taci, uita-te in alta parte, la final cand termina de troncanit acolo durerile lui, poti sa vii pur si simplu cu o replica buna cum ar fi "Da da, sincer sunt putin plictisit/a si trebuie sa ma retrag, pa." Ai grija, nu trebuie sa o spui cu o intonatie agresiva, fii calm/a, continuati drumul si daca te striga, renunta la ideea de a te intoarce cu fata spre persoana respectiva.In lipsa de timp pe care o am nu o sa pot scrie mai mult insa o sa revin cu un capitol nou mai interesant data viitoare. Am facut capitolul asta deoarece am vazut foarte multe hartuiri intre tineri si daca nu te poti controla, cine stie unde se poate ajunge. Mult succes si aveti grija de voi.
YOU ARE READING
Dominatia psihologica
De TodoDominatia psihologica, invata acum cum poti manipula persoanele si cum poti fi dominant intr-un grup de prieteni, doar prin vorbe scurte dar foarte eficiente.