Okula girdiğim andan itibaren bütün gözler üzerimdeydi. Makyajım mı bozulmuştu acaba diye düşündüm bian. Herkes niye bana bakıyor ya diye düşünürken her neyse diyerek devam ettim ama neden bakıp duruyorlardı ki? ileride Elif' i görünce hemen yanına gittim. Birden ayağa kalktı.
''Kızım sen naptın?'' diye birden bana çıkışınca
''Noluyo lan ne lan ne bağırıyosun, kendine gel.'' dedim. Hiçbir şey demeden gitti. Ben de usulca gidip bi banka oturdum. Daha cuma günü iyiydik, bir şey yoktu. İki günde ne oldu diye düşünüyordum ki aklıma dün gece olan doğum günü partisi geldi. Ama gayet eğlenceliydi. Herkes oradaydı. Dans edip bir şeyler içtmiştik. Ahh evet bir şeyler içmiştik! İçince ne yaptığımı, ne dediğimi bilmiyorum. Atakan' a güvenip içmiştim. O bana sahip çıkacaktı, kontrol edecekti. Bunları düşününce sınıfa çıkıp Atakan' ın yanına oturdum. Çok sinirli gözüküyordu.
''Atakan dün gece ne ooldu'' dedim meraklı gözlerimle.O da derin bi nefes aldıktan sonra yüzüme bakmadan konuştu;
''Damla! Bitti, her şey bitti.!! dedi. Şok oldum. Gözlerim doldu. Gerçekten gece ne olduğunu çok merak ediyordum. Atakan'la ayrılma nedenimiz olabilecek kadar ne yapmış olabirdim ki?
''Neden ayrıldığımızı söylemeyecek misin?'' dedim.
''Neyini söyleyeyim Damla? Artık sana diyecek bir şey bulamıyorum. Hem beni rezil ettin hem de Elif' in doğum gününü mahvettin, mahvettiniz..'' dedi.. sesi gittikçe kısılıyordu.
'Ne yaptım, kimle yaptım, noluyo Atakan? Konuş benimle.'' diye sert çıkınca sırayı yumruklayıp sınıftan çıktı. Gerçekten çok sinirliydi ve gözleri de kıpkırmızı oluştu. İçtiği belliydi. Hemen Aslı' i aradım. meşgule verdi.O da ne olduğunu biliyordu. Hemen mesaj attım:
''Acil seni görmem lazım neler oluyor bilmiyorum.''
Mesajı attıktan yaklaşık 5 dakika sonra yanıma geldi. Kolundan tutup koridorun sonuna götürdüm.
''Bana hemen dün akşam ne olduğunu anlat Aslı'' dedim. o da gerçeten çok merak ettiğimin farkında olacak ki şaşırarak;
''Cidden hiçbir şey hatırlamıyor musun Damla? '' dedi.
''Hayır sadece çok içtiğimi biliyorum ve en son hatırladığım şey Mert'le bakışıyorduk. Bundan sonrasına dair bir şer hatırlamıyorum.'' dedim. Onun da suratında değişik bi ifade vardı.
''Damla, dün siz Mert' le çok yakın olunca Atakan' da dayanamayıp arıza çıkardı. Tam kavganın ortasında sen gelip Atakan'ı kenara ittirince o da daha ne olduğunu anlayamadan Mert' e döndün. Onu sevdiğini itiraf edip onu öptün.''
Bunları duyunca ağzım açık kaldı. Gerçekten Mert' i seviyordum ama bu kadarını kendimden beklemiyordum.
''Ee ben Mert'i öpünce o naptı? '' dedim. Yüzümde hafif bi gülümseme vardı. Küçüklüğümden beri Mert' e aşıktım. Ama o bana hep arkadaş gözüyle bakıyordu. Yani ben hep öyle hissediyordum.
''Karşılık verdi kızım! Daha ne yapsın? O da seni seviyor işte.'' dedi. Benden daha mutlu gözüküyordu. Mert' i sevdiğimi biliyordu ve Atakan' a pek ısınamamıştı. Sonra da:
''Peki Atakan' la nolcak şimdi?'' dedi.Ben de sınıfta olanları anlattım
''Bitti.'' dedim. Büyük bi heyecanla bana sarıldı. İkimiz de sınıfa doğru giderken arkamızdan biri ''Damla! '' diye bağırdı. Uzaktan tam yüzünü göremesem de sesi onun sesiydi.. Mert' in sesiydi eminim. İyi de bu kadar önemli ne olabilirdi ki?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYALİMİN ÖTESİNDE ..
Teen FictionHikayemde kusurlar olabilir mazur görün ama okumaniza değeceyine eminim, ilk deneme icin fena değil haniğğ :D