1. Bölüm

75 2 0
                                    

Kayseri-Saat 10:46-1 Şubat 2014

Bana en çok acı veren sıcacık yatağımdan kalkmaktı.Ama dışarıda işlerim vardı,tüm gün evde uyuyamazdım.Kahvaltı yapmadım,yapmayı da sevmem..Televizyonum tamirde olduğu için geçtim bilgisayarın başına. Google’a artık gözüm kapalı amuda kalkıp yazabilecek kadar alıştığım anahtar kelimeleri yazdım. “dh forum konu dışı” İlk çıkana girdim.O da ne lan? “1 kayıtlı üye” yazıyordu turuncuların arasında.S*lak değilim ya o 1 kayıtlı üyede ben olsam gerek.. Nerde lan bu kadar adam? Dünya tersine mi dönüyor yoksa.. Zııırrrrrrrrr!! Sesinden sonra ikinci bir şok yaşadım..sabah sabah kim gelmiş olabilirdi ki? Kapıyı açınca samimi arkadaşım Fuat’la karşılaştım.. -Ne basıyon oğlum öyle sağır değiliz ya açarız kapıyı? Derken Fuat’ın elindeki Beretta’yı gördüm 3.şoku yaşadım 4.sü ve en ağır olanı yoldaydı.. -Ne o lan beni mi öldürcen ? -Yanına alabildiğin kadar erzak al,pijamalarını da çıkar,gidiyoruz..Hiç bir şey sorma vaktimiz yok.. Fuat’ın dediklerinden bi b*k anlamadım.Ama Fuat’ın ciddiyet sahibi bir insan olduğuna anlayınca üstümü değiştirip telefonumu aldım.. bi poşette kek mek… Aşağı indiğimde sokakta yatan cesetleri gördüm.İçimden bi ***tir çekip ; - Ne oluyo oğlum?kıyamet mi kopuyo bu cesetler ne? nereye gidiyoruz? -Kıyamet kopuyo mu bilmiyorum ama kıyamet kopsa daha iyi olurdu sanki,çabuk ölürdük en azından ,direnemezdik.. Apartman kapısının önündeki minibüse bindik..içerde bizim arkadaşlar vardı ve hepsi silahlıydı…İyi şeyler olduğunu tahmin etmiyordum…

Yaşam ve ÖlümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin