Kattie...vstávaj je 6:45...ideš do školy.Raňajky maš na stole a desiatu v taške idem do roboty.tak nech sa ti darí.A NEZASPI! Hovorí Katke mama...
Ja sa pomaly zobúdzam a so zatvorenými očami si pomaly vystieram nohy a potom ruky...otvorim oči a zrazu....
Preboha!! Šak je 7:05 hod.nestiiham! Kričim po sebe a behom moja cesta smeruje do kupelne...učešem sa...umyjem sa...a idem naspäť do izby.Oblečem sa a bežím rychlo do školy.Je odomňa nejakych 15min.takže behom to snaď stihnem...
Dobehla som do školy...všade ticho a pozatvárané dvere.Napadlo ma iba jedno...Zvonilo na hodinu...
"Klop Klop" klopem na dvere a pomaly ich otváram.
Ehm...Dobrý deň no teda ráno pani učitelka...veľmi sa ospravedlňujem alee zaspala som nezvonil mi budík...taka tá typická študentská vyhovorka...
No dobre...tak sadni si Kattie...vraví učitelka so svojim smrtelným hlasom....jasné že mi to bolo neprijemné nie len to že na mňa húka učitelka ale aj všetci spolužiaci sa na mňa čumeli ako na svätú...proste divný pocit....
"Crrrrrrrrrrrrrrn"ach konečne zvoní...na poslednú prestávku...
Idem ku skrinkam a tam som stretla dievča ktoré som na tejto škole ešte nevidela...a vyzerala ako by niečo hladala tak som sa jej spýtala..........Takžee ahoojteee❤️💘snaď sa vám prvá kapitola páčila😀....čo bude nasledovať ďalej? Zistite čoskoro 📚❤️
CZYTASZ
Vítam ťa....Ana❤️
Dla nastolatkówAhojte🌸je tu môj uplne prvý príbeh💞Snáď sa Vám bude pačiť🔥[predom sa ospravedlňujem sa malé chyby]