díj ♥

55 9 31
                                    

Nagyooon szépen köszönöm MrsIncorrectgirl

Tények 👇

1. Nagyoooon unatkozok 😭😭

2. Szar úgy, hogy korán felkelek, mert a nap további részében azt hajtogatom, hogy "anyuuuuu unatkozook", szóval ja, mondtam is neki, hogy örülj, hogy délig alszok, addig se hall felőlem.

3. Most olyan menci leszek, hogy nem nézem át, hogy mit írtam, szóval ne lepődjetek meg, ha orbitális nagy hülyeséget fogok leírni 😊.

4. Fekete zokni van rajtam.

5. Barinőmtől kaptam tablóképet. És hátulra amit írt, szerepelt benne Larry:33 (igen, imád engem)

6. Beszélgetni akarok, de rájöttem arra, hogy egy irtó nagy fasz vagyok és két perc után nem veszem észre az üzenetet, akkor soha 🤔

7. A lávom most tett ki képet magáról és a kis cukinak már megnőtt a haja és így göndör neki (igen, a kis csemetének, még nálam is előbb van göndör haja)

8. Lávomra nem mond senki rosszat, mert ha igen, azt ketté fejelem:).

9. Azt mondták barátnőim, hogy én az iskola mosdójában fogok megverni egy lányt, ha rámegy a lávomra. Kikértem magamnak, nem is vagyok szívbajos, főleg nem verekedős.

10. Az előbbit komolyan gondoltam. Inkább vagyok vele úgy, hogy megbeszélem vele a dolgokat és ha még mindig tátog neki ott alul, akkor betömöm neki harminc centissel, úgyis csak azt érzi meg:).

lololol, miket hordtam itt össze? Na mindegy, ha kérdezik nem én voltam.

Kérdések 👇

1. Veled már volt olyan, hogy kenyér kenés közben jött ihlet?
Így nem jut eszembe, hogy ilyenkor jött volna ihletem:D

2. Foci or kosár?
Huhh, most megfogtál. Mindkettőt nagyon szeretem, de talán a kosár, mert gyakrabban játszok.

3. Szeresel engem?
Szereslek téged.

4. Mit választanál? Örök szerelem vagy igaz barát?
Most köcsög leszek, de nekem jobban szükségem van egy igaz barátra, mint egy örök szerelemre. Lehet, hogy a véleményem a közeljövőben megváltozik, de nekem jelenleg csak egy igaz barátra lenne szükségem.

5. Olvasol máshol wattpadon kívül?
Nem. Még olyan könyveket olvasok, amik ki vannak nyomtatva.

6. Ios or Android.
Android.

7. Mit gondolsz a music.ly-ról?
Én ebbe nem folynék bele:D. Csinálják nekem tök8, addig amíg nem rázzák magukat és mutogatják a semmijüket.

8. Hány ember tudja a környezetedből, hogy mit írsz wattpadon?
Én egy másik profillal ezen az oldalon írok egy történetet a barátnőmmel, de azt, hogy itt írok azt csak a szüleim. És azt is tudják, hogy fiúkról írok.

9. Szerinted mikor fog visszatérni a One Direction?
Hát öhm... Lehet, hogy egy utolsó dalra még összeállnak, de legyen nektek igazotok és jöjjenek vissza. Bár én személy szerint örülök a szólókarrierjüknek, mert az elejétől fogva ezt akarták.

10. Várod a nyári szünetet?
Ki nem?

Kérdéseim👇

1. Mikor döntöttél úgy, hogy elkezdesz írni?
2. Hobbi az íráson kívül?
3. Kedvenc időtöltésed a nyárban?
4. Van igaz barátod?
5. Ha igen, hány éve vagytok "BFF"-ek?
6. Az elmúlt majdnem fél évben jó vagy rossz irányba mentek a dolgok?
7. Tumblr or Wattpad?
8. Vans or Nike?
9. Szereted a rántott halfülét? (Csak mert én igen... 😏😏😏😌😌😌😂😂😂🐟🐠🐟🐠🐟🐠)
10. Ti is áll néven szoktál beszélni egy fiúról a barátaiddal, ha társaságban vagytok?

Jelöltjeim:
Hypnotic11
Lilluka362
Heni_Stylinson
xharryshoex
American_Satan666
Mona_62

Amit kaptam tőletekDonde viven las historias. Descúbrelo ahora