díj ♥

18 6 3
                                    

Köszönöm szépen EstherLautner2311

Kérdések:

Mennyire vagy perverz egy 1-10 es skálán?
Kiütöm a mércét 😌

Arany vagy ezüst ékszer?
Az aranyat nem igazán szeretem, de inkább mondom azt, hogy amelyik jobban tetszik.

Ha Harry Styles ott állna előtted és olyasmit kérne tőled ami már nálad nem fér bele, bevállalnád, csak hogy ő boldog legyen.
Ha Harry Styles ott állna előttem leszopnám magam. Még szép, hogy mindent megtennék amit kérne, főleg, ha ezzel őt boldoggá tenném.

Mit olvastál eddig tőlem és melyik a kedvenced?
Mindent olvastam tőled, kivéve a 'Sztárom a párom' könyvedet, de szerintem azt is hamarosan elkezdem^^. Hűű... Hogy melyik a kedvencem? Nem lehet dönteni, de a 'A pokol menyasszonya' nagyon megfogott és még mai napig fáj:')

Melyik a kedvenc karaktered a Passion and Bloodból, és miért?

Egyértelműen Harry. Nagyon imádom ahogy beszél Lou-val és még azt is imádom, amikor veszekednek és ad neki 😂(igen, szeretem az erőszakot 😌)

Kérdéseim:
1. Mit csinálsz, ha nincs kedved írni?
2. Sport, amit szeretsz és nyárra tökéletes lenne? (Igen, fogyókúra van a látásszögben)
3. Van testvéred? Ha igen, mennyi?
4. Kedvenc édességed?
5. Ember, akire felnézel?
6. Meddig szoktál fent maradni esténként?
7. Mikor szoktál kelni?
8. Mennyire vagy egy 1-10-es skálán türelmes?
9. Nálatok ki van nyitva az ablak?
10. Hiszel abban, hogy minden embernek megvan a párja csak még nem talált rá?

Jelöltjeim:
MrsJudyStyles
L_Sherwood
EstherLautner2311 (igen, lázadok)

Amit kaptam tőletekWhere stories live. Discover now