Percy: Hey Leo nbr?
Leo: İyi sender nbr?
Annabeth: OF YA ''NBR'' YERİNE ''NABER'' DİYEMİYOR MUSUNUZ?
Percy: Sakin ol Akıllı Kız. Daha telefonları yeni aldık. Leo şu canavar-çağırmaz telefonları yapmakla iyi ettin
Piper: Telefonları Valdez mi yaptı yani??
Jason: İnanmam , Valdez'de beyin var mı bilemiyorum...
Leo: Hey , senin kafana mermi sıksalar 2 yıl beyin arar !!!
Piper: En azından onunkini bulur sende 10 sn. bakıp bulamayınca umutsuz vaka olduğunu anlar gider.
Annabeth: Piper bari sen yapma Güzellik Kraliçesi!!! Git sen makyajını yap!!!
Jason: Hey Piper'e laf yok , benimn sevgilime laf atılıyosa ben de seninkine atarım. Kendini bişey sanan deniz hıyarı!!!
Poseidon: NOLUYO LAN BURDA OĞLUMA KİM LAF SÖYLÜYO GELSİN HEMEN ONU TARTARUSA YOLLAMAZSAM......
Athena: ''Noluyo'' değil ''Ne oluyor''
Ares: O attığın ok sana girsin. Athena'yla birlikte kavganın içine....
Artemis: Salak urda melezler var onların yaşı daha küçük burda öyle konuşamazsın!!!
Ares: Git önce yazmayı öğren ''urda'' ne lan ''burda'' olmasın o?
Poseidon: YAW TAMAM ÇIKIN ÇOCUKLARIN GRUBUNDAN YAZIK İŞİNİZ GÜCÜNÜZ YOKMU SİZİN Bİ BİŞEY SÖYLEDİK LAN!!!
Poseidon: Affedersiniz Caps Lock açık kalmış
-Poseidon gruptan ayrıldı-
-Athena gruptan ayrıldı-
-Ares gruptan ayrıldı-
Artemis: Lan ayrılırken bile mesaj sırasını göre ayrılıyonuz lan bu neeee!!!
-Artemis gruptan ayrıldı-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Olimpos Kahramanları Whatsapp Grubu
Fanfictionbiliyorum Apollon'un Görevleri çıktı ama olsun yine de yazayım dedim ilk kitabım onun için yorumlara kötü şeyler yazmayalım lütfen ;D ;D ;D