verhaal 9

9 3 0
                                    

Ken je dat moment dat je zo slecht presenteert dat het gewoon gênant is? Dat moment dat je het gevoel hebt dat iedereen beter is dan jij? Nou dat moment had ik dus... Ik was aan het kogelstoten in Leiden voor mijn team en het ging zo slecht! We staan btw 2e van NL met ons team i AM happyyy. Maar bij mij ging t slecht. Iedereen begon te vertellen hoe goed ze het deden en ik dacht echt zovan shit als ik het verkloot komen we niet in de finale 😂 dus ik me best doen en k ben nu dus 14e van de 78 dus das niet eenorm slecht en ons team heeft t overleefd💪💪 Bij sprint/Hoog/Ver/Speer/1000m/Horde staan we op 1😍😍 mn ouders waren er niet en die van Maaike/Veerle ook niet dus dat betekende #party we liepen naar de speeltoestellen en ze waren echt hoog dus je moest echt veel kracht hebben om dr op te komen en er zaten 2 jongens van Leiden Atletiek op en op onze truien staan onze namen dus wij waren aan het praten over wat we hadden gezien net (er was een meisje ze deed het volgens dr vader slecht en toen riep tie "Ik schaam me rot dat jij mijn dochter bent") dus wij waren aan t praten daarover zegt Veer "Ja sommige mensen kunnen niet eens kinderen krijgen" toen zei die jongen op het rek "ja jij ook niet Veerle" Zegt veerle "Bedankt, veel mensen spreken m'n naam niet goed uit maar jij wel" en Maaike en ik lachen toen kwam Alex met z'n broertje Roman en Roman is zoooooo schattig hij gaf iedereen bevelen en toen moesten Alex en Maaike van hem keihard roepen dat ze verliefd op elkaar waren maar dat wouden ze niet dus toen riepen die jongens op het rek dat heel hard en dat was echt zo zielig voor ze 😂😶😂 (hahaa geen medelijden hoor)

Dat was het weer het is echt saai maarjaa doei.

Mijn leven, Mijn regels!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu