/ #2 /

17.2K 175 142
                                    

                                         23:45                        39%

xmaggiex is online

@xmaggiex: ehh, jesteś kolejnym durnym chłopakiem z mojej szkoły, jednym z tych który mnie zgwałcił, tak?

hemmings96 is online

@hemmings96: Co słońce? Ktoś Ci zrobił krzywdę?!

@xmaggiex: tak, znęcali się nade mną, a tak właściwie, po co ty ze mną piszesz?! znowu masz zamiar mi coś zrobić, ośmieszyć?

@hemmings96: Zaufaj mi, nigdy bym Cię nie skrzywdził. Nie jestem jednym z nich.

@xmaggiex: to niby kim jesteś? znasz mój wiek, kolor włosów, imię i nazwisko, nie znam nikogo o takim wzroście i wieku co ty! niby skąd miałbyś mnie znać, co?!

@hemmings96: Mam do Ciebie zadzwonić na kamerkę, żebyś mi uwierzyła?

@xmaggiex: tak, zadzwoń.

Czekałam, aż chłopak do mnie zadzwoni. Byłam z jednej strony ciekawa jak wygląda, a z drugiej byłam pewna, że to jeden z chłopaków, przez których mieli ze mnie wielki ubaw w szkole. Poczułam wibrację, przez co uniosłam do góry swój telefon, a zanim odebrałam, poprawiłam delikatnie swoje długie włosy.

- Jesteś piękniejsza niż myślałem. - odparł i lustrowałam co chwilę jego przystojną twarz, analizowałam każdy kawałek. Nie mogłam uwierzyć w to, że nie pisałam z czterdziestoletnim pedofilem, lub ze swoim gwałcicielem. Byłam ucieszona, ale też zaskoczona.

- Um.. dzięki. - westchnęłam i poprawiłam włosy, zgarniając je za ucho. Uśmiechnęłam się do blondyna. - Wolę jednak pisać niż rozmawiać, to co, mogę się rozłączyć?

- Tak, pewnie, mój kwiatuszku. - zachichotał, a ja wcisnęłam czerwoną słuchawkę, rozłączając się z chłopakiem.

@xmaggiex: chyba idę spać, tatusiu.

@hemmings96: Tatusiu? Czy ja się przesłyszałem?

@xmaggiex: no co, masz tyle lat, że mógłbyś być nawet moim ojcem.. no coz, szczesliwy tatuś hot10

@hemmings96: A za niedługo szczęśliwa mamusia hot17

@xmaggiex: czy ty mi coś sugerujesz?

@hemmings96: Nie, skądże. A i.. lubię jak nazywasz mnie tatusiem.

@xmaggiex: w takim razie tatusiu, idę spać, dobrze?

@hemmings96: Tak, wyśpij się, skarbie. Dobranoc.

@xmaggiex: branoc.

xmaggiex is offline

hemmings96 is offline

Oh, daddy..Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz