21:23 17%
@hemmings96: Coś się stało, że nie piszesz ze mną jak wcześniej?
@xmaggiex: tak.
@xmaggiex: chcę zmienić szkole, bo moje liceum nie jest za bardzo wystarczające dla mnie, i rodzice uznali, ze w takim razie będę musiała mieszkac z wujkiem, którego wcześniej w ogóle nie widziałam. co jeśli to jakiś czterdziestoletni brudas? boze nawet nie mam zamiaru tak o tym myśleć.
@hemmings96: Nie martw się, kochanie. Tatuś będzie przy Tobie, tak sir?
@xmaggiex: tak sir.
@xmaggiex: ale ja nie wiem jak tam sobie poradzę.
@hemmings96: Będzie wszystko dobrze, ciii, zadzwonić do Ciebie?
@xmaggiex: oh, nie musisz.
@hemmings96: Ale zadzwonię, chcę posłuchać głosu mojego kwiatuszka.
Wcisnęłam zieloną słuchawkę, kiedy mój tatuś do mnie zadzwonił. Usłyszałam jego poważny ton głosu, przez co łzy zaczęły coraz bardziej spływać po moim policzku.
- Tatusiu, idę się umyć. - pociągnęłam nosem i wytarłam swoje ciemne oczęta. - Napiszę potem.
- Dobrze.. tylko proszę cię, nie płacz, tak? Kocham cię. - odparł ciepło.
- Ja ciebie też, tatusiu. - westchnęłam i nacisnęłam czerwoną słuchawkę.
Podążyłam do łazienki, żeby wziąć szybki prysznic. Kiedy poczułam ciepłe kropelki, spływające po moim ciele, od razu zrobiło mi się milej. Zamknęłam oczy i trzymałam jedną ręką zimne, łazienkowe kafelki.
Gdy skończyłam się myć, wytarłam się różowym ręcznikiem i ubrałam w tym samym kolorze co ręcznik, piżamę. Powędrowałam do swojego pokoju i wzięłam do rączek telefon, który leżał na biurku.
@xmaggiex: tatusiu, mógłbyś mnie zapoznać z naszymi zasadami?
@hemmings96: Tak kochanie, ale nie dzisiaj. Jestem zmęczony, tatuś musi iść spać, wiesz?
@xmaggiex: om, to dobranoc.
@hemmings96: Kolorowych snów, kocham cię.
nie wysłano wiadomości.@hemmings96: Kolorowych snów.
@xmaggiex: jesteś dla mnie bardzo ważny.
nie wysłano wiadomości.