En yakın arkadaş(kardeş)

205 4 1
                                    

Gece saat 00:59 içimde çok kötü bi his var.Uyuyamıyorum uyusam bile kabuslar görüp su ter içinde uyanıyorum ve korkuyorum.Peki ya kim bu his kime ne olacağını gösteriyor.O olamaz ona bişey olsun istemiyorum.O mu? o benim nefes alma nedenim sevdiğim çocuk evet benim sevip onun sevmediği neyse konumuz bu değil 6. hissim olduğundan çok kuvvetlidir.Burcuyla konuşuyorum kafamı dağıtmaya çalışıyorum.Nedenmi? En son ki 6. hislerin şunları açığa çıkardı.

Ensevdiğim dedem öldü.

Dayım kalp krizi geçirdi.

Küçük kuzenim üçüncü kattan boşluğa düştü.

Daha sayamıyorum çünkü... çünkü onada bişey olucak diye çok korkuyorum.

Gece ona mesaj attım ama cevap vermedi.Korkuyorum hem de çok, güçlü olamıyorum.Yanına gidip ona bakmak istiyorum biliyorum delilik bu saate dışarı çıkıp ona nasıl gidebilirdimki sadece iyi olduğuna inanmak istiyorum tek dileğim bu.Gece saat 03:45 suları murat bana

mesaj attı murat onun en yakın arkadaşı korkarak mesaja baktım kalbim çok hızlı atıyordu.gözlerim doldu ve yavaşça mesajı okumaya başladım

" Sema teleşlanmanı istemiyorum ama o kaza geçirdi.Lütfen sakin olmaya çalış lütfen durumu iyi gibi yani kritik sema sana çok ihtiyacı var lütfen buraya gel lutfen "

Bişey olucanı biliyodum

Hastaneye onun yanına gitmem gerek ama yapamam bu saatte evden cıkamam çok çaresizim.

üstümü giyindim ve dış kapıya doğru yöneldim sessiz olmaya çalışıyorum ama tahtalar ses çıkarıyor tam kapıyı açıcakken annem uyandım ve "sema bu saatte napıyorsun" diye sordu.

Kalakaldım ne dicektim ki ona sevdiğim çocuk hasta onamı gidiyorum dicektim beni öldürürdü ama evden çıkmak zorundaydım napabilirdimki.

anneme"annecim ayşe çok hastalanmış beni aşşağıya çağırıyo"dedim.annem söylebi baktı inanmışmıydıki yalan söylemeyide hiç beceremem "tamam"dedi annem "bakta gel nesi varmış dedi"inanmıştı.

6.HİSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin