1.

1.1K 31 2
                                    

Zase jsem se probudila celá zpocená a vyčerpaná, už celé dva měsíce se mi zdají noční můry o tom že mě někdo sleduje . Mamka říká že se mnou zajde k psychiatrovi na vyšetření jestli se něco nedozví, ale já tam nechci jít, nemám to tam ráda. Když jsem se ujistila že mě opravdu nikdo nesleduje podívala jsem se na telefon kolik je hodin. Bylo přesně 3:00 ráno, na spánek jsem neměla už ani pomyšlení tak jsem vstala a podívala se z okna do ulice. Dívala jsem se do černé ulice, když pak jsem se zarazila na místě kde stál naproti mému domu muž v černé mikyně s kapucí na hlavě, otočený směrem k mému oknu. Podívala jsem se rychle po ulici abych zjistila jestli tam ještě někdo stojí, ulice ale byla prázdná, když jsem se podívala zpět na místo kde muž ještě před chvílí stál už tam nebyl. jsem se dočista zbláznila a vidím věci které se doopravdy nedějí, hned se dnes vrátím od Liz mamce řeknu že k tomu psychiatrovi pojedu se na podívá. Řekla si Mia sama pro sebe.  Netušila však že odpoledne už bude všechno jinak.

Ahojky lidi začala jsem psát nový příběh, tentokrát ale jde o něco jiného než jste ode mne byli zvyklí tak doufám že se vám bude líbit. Nové části budu vydávat každý týden pokud mi do toho něco nepřijdeMám vás ráda a pa za týden u nové části příběhu ❤️💖😍😊.

Muj únosceKde žijí příběhy. Začni objevovat