Luka (18) voli motore i ponasa se kao bad boy
Matej (18) prijatelj od Luke također voli motore i bad stvari
Nemanja (18)
najbolji prijatelj Luki i Mateju
Elena (17) bezosjecajna hladna djevojka nije imala decka i smatra da ga ne treba jos uvijek
Ena (17) frendica od Elene
Darija (17) prijateljica od Elene i Ene
Krenimooo...
Elena p.o.wJos jedan novi dan i usrani ljudi u mojoj skoli mrzim ih ...
Moji se ponasaju odvratno prema meni kao prema zadnjem govnetu.Da na zalost je tako ne mare za mene bitna im je neka imućna obitelj nego ja i novci uvijek su govorili:"Elena ponasaj se pristojno"...
Zasto? pa da novci cine cuda hvala bogu pa imam dvije jako dobre osobe u mom zivotu Enu i Dariju.Uvijek su uz mene shvacaju me jedino ne mogu shvatiti moju hladnocu prema muskima ponekad si pomisle da sam lezba ...uzela sam crne hlace poderane na koljenima sivu majicu kratkih rukava i malu kosuljicu...
malo sam stavila labela i maskare povukla eyeliner te sam uzela torbu sacekala Dariju i Enu pa smo krenule prema skoli idemo u srednju skolu 3.razred medicinske skole...usle smo u ucionu napokon je zvonilo za pocetak prof. nije bilo vec 20 minuta.Kada je napokon(nazalost) dosao iza njih su isla tri ucenika jedan plavusan i dva s tamnom kosom usli su tako nafurani i samouvjereni predstavili su se kao;Matej,Luka i Nemanja svi su bili punoljetni aa blago njima...
(Nastavak ocekujte sutra) xoxo
YOU ARE READING
"ljubav je sranje ili ne"?
Teen Fictionprica~radi se o djevojkama koje idu 3.srednji medicinske u skolu dolaze novi momci i dovode ih u nevolje ali pak i slatke nevolje.... vidjet cete u prici ...