1.dio

204 5 1
                                    

I dakle sjeli su na svoja mjesta samo je kraj mene i Erike bilo slobodno mjesto ako se pitate tko je ta Erika ona je jedna tuzibaba i kurva naravno svaki ju je imao cak i nas nastavnik koji zbog nie vise ne radi ovdje ali ta likusa razdvaja ljude i brakove...pih .

Plavi decko je sjeo kod mene i nije me htio ni pogledat nije ni trebao ali zar si toliko umisljen?

slusali smo jos malo onog profu i kada je zvonilo istrcala sam iz ucionice nije mi se dalo biti sa Enom i Darijom jer su se naravno one vec zacopale ..

isla sam pjehe kuci pored mene je proletio onaj decko sa skateboardom tako je vjesto vozio skate ja bih se slomila imao je takođe bjelu majicu uznojenu zbog toga sto su inali trening njegovi misici su se jasno ocrtavali imala sam kratak ali i lijep pogled,ne kazu dzabe ljudi sve sto je lijepo kratko traje sem sto ja nisam dopustala da mi muski udu u zivot jer tada...tada je sve gotovo ...
Kao sto se desilo i mojoj mami tako bi bilo i meni ...nju je moj tata ostavio samo dok sam imala 11 godina gledala sam njegovo zlostavljanje i jednostavno nemogu ...ne zelim i necu jos kada se prisjetim nekih scena nikad necu prezaliti sebi sto sam to dopustila barem sam mogla stati uz moju majku no sada smo sretne i zivimo dobar zivot mama dobro zaradjuje ja imam super prijatelje mada mi ocjene nisu nesto ali i da se to popraviti 😉

kada sam napokon dosla kuci bacila sam ruksak i sjela za stol jesti bila je pizza znaci nesto meni pre omiljeno.
Cula sam majku kako brzo trci i govori mi da ce za pola sata doci Smithovi cek tko?

"zanemari moje trcanje ali brzo pospremi sve i nadji nesto prikladno dolaze nam tvoji susjedi na veceru i neki plavi decko iii da budi pristojna molim te." rece mi mama ja odem u sobu i smisljam sta da obucem ?

Uzela sam crne poderane rifle i vesticu neku te crni top sa rukavima koji su dosezali do moji ramena i pored (ako znate na koju majicu mislim?)
sve sam ocistila i spremila se zadnji posao mi je bio sminka stavila sam malo eyelinera i roze boje ruz maskaru i to je to ne volim nesto pretjerano jedino kada se ekipa skupi pa odemo u grad ali sada ne nije nesto posebno

....

cula sam zvono na vratima ja i majka smo otvorile kad onoo on..
Novi lik koji je dosao u skolu usta su mi otpala umalo skuzio je moje blijedo lice i samo se smekerski nasmijao nikad nisam padala na takve stvari,to mi nikad nije nista znacilo osim ono "Jebat cu te veceras"
sjeli smo za stol nasi su se smijali i razgovarali tako bih voljela da je sada i tata tu da mama nije sama da smo sretni ali to je ionako palo sve u zaborav.

"ljubav je sranje ili ne"?Where stories live. Discover now