''Ver şunu bana''
''İlk sen benim öpücüğümü ver''
Karşım da bir çocuk kızın pamuk şekerini havaya kaldırmış kız ise pamuk şekere ulaşmak için zıplıyordu. 15 dakikalık bir uğraştan sonra sonun da çocuk istediği öpücüğü almıştı kız da pamuk şekerini. Yandan geçen teyze cıklayıp ''Kaç yaşına gelmişsiniz...'' gibi cümleler kurarken çocuk piç smile -daha fazla zafer gülüşüydü bu- kızı sinir etme çabalarındaydı kız onu takmıyor pamuk şekerine odaklanmıştı. Bu sevimli çifti izlerken gözümden bir kaç damla yaş süzüldü hafif esen rüzgar göz yaşlarımı alıp giderken aklıma bora ile lunapark'a gittiğimiz günler geldi. Ağlamamak için biraz daha sıktım kendimi yavaş adımlarla kumsalda ilerlerken. Bu arada adım Hazal Tunç 17 yaşında soğuk kanlı bir kızım. Telefonumun kucağımda titremesi ile ayağa kalkıp bir kaç adım attım yürüyüş yoluna çıkınca telefonumu açtım.
''Efendim''
''Nerdesin sen ! ''
''Sanane kızım''
''Sen bilirsin istersen gelme babam aylığı falan bana bırakır bizde Can'la akarız''
'' 10 Dakika sonra oradayım''
Şimdi soru işareti kalmasın aklınız da kendisi ikizim olur Hazan benim aksime deli dolu hep gülen neşeli bi kız. Benim bir ailem var evet sorunlu bir hayatım yok çevrem dışında, ailemi severim. Babam hep yurt dışına çıkar annem ve küçük kardeşimde onlarla gider 1-2 aylığına. Ama bu sefer bi sorunumuz var sanırım erkek kardeşim 13 yaşına girdi ve annem onun artık bizimle evde kalmasının sorun olmayacağını düşünüyor. Bunları düşünürken eve gelmişim içeri girmeme gerek kalmamıştı babam valizleri bagaja koyarken annem can'a sarılıyordu. Koşarak babamın boynuna atladım.
''Oooo birileri babayı çok özlemiş''
''Çoook *.*''
''Ama şimdi inmen lazım çünkü baban yaşlı ve beli de yaşına uyum sağlıyor''
Babamın kucağından inip anneme doğru bi kaç adım attım ki hazan ''Aneyy'' diye koşup anneme sarıldı. O bana piç smile atarken ben ona ''öyle mi fahişe'' bakışlarımı atıyordum. Vedalaşmalarımız bittiğinde babam bize bir ay için yeterli miktarda para bıraktı annemde bi kredi kartını evde bıraktı.
''Evi dağıtmayın yavrular mesajlaşırız''
''Sizi seviyoruz''
''Abuk subuk şeyler yemeyin evi fazla dağıtmayın''
Annemler bir bir saydırırken Can birden atıldı.
''Anne baba tamam onlara ben bakarım artık gidin''
Hazan ile aynı anda '' AHAHAH hahbsahab haha zuahahahh annı skim jbcnwhdjfbcnwuhj'' huncarca gülen ikizler
'' Kızlar yapmayın ama''
''Peki annee. İyi yolculuklar gidin artık ''
Annemler gittikten sonra hepimiz içeri geçtik. Ben Can ile playstation oynarken hazan Akşam için hazırlanıyordu.