KEREM'İN AĞZINDAN
Saat sabahın 4'ü 3 saattir yanındayım 5 tane bira içmesine rağmen hala çikolata ve çilek kokuyor oksijen yerine onu kokluyorum 43 tane fotoğrafını çektim şimdi diceksiniz senin orada ne işin var şöyle diyelim ki burada mahsur kaldım filmin yarısında Hazal uyuya kaldı kucağıma alıp odasına götürdüm onu yatağa bırakıp üstünü örttüm odadan çıkmak için arkamı döndüm ama kapıda beni bekleyen mal bir çift duruyordu Tabi ki Emre ve Hazan ne olduğunu anlamadan kapıyı üstüme kilitlediler ne bağırabilirdim nede kapıya vurabilirdim ses çıkarmadan Hazal'ın yanına oturdum ve şimdi burdayım onu izlerken bi yandan elini tutuyorum bu kız benim olmalıydı.
HAZAL'IN AĞZINDAN
Yanımda ki kıpırtıdan dolayı uyanmıştım Hazan yine mi yanımda yattı a...
''KEREM!!!''
''Ne bağrıyosun kızım ya üff''
Kerem arkasını dönüp uyumaya devam ederken sinirden gözlerim dolmuştu salak bu çocuk umut verip verip göt ediyo bi gün tam olcak diyorum diğer gün göt gibi kalıyorum. Yüzümü yıkamak için kapıyı açmaya çalıştım çalıştım veee çalıştım kim kilitledi lan bunu.
''Boşuna uğraşma Hazan Emre ve planları''
Telefonumu alıp Hazan'a mesaj attım koltuğa oturup beklemeye başladım o kadar sinirliyim ki kapı açılınca bir şeyler kırmazsam Hazan'ın kafasını kırıcam. Kapıdan kilit sesleri gelmeye başlayınca Kerem yatakta doğrulup kapıya odaklandı sen bu kadar tatlı olmak zorundamısın aq çocuğu senin kardeşinide hiç sevmezdim zaten. Kapı açılınca Hazan masum masum kapıdan bize bakıyordu onu ittirip dışarı çıktım fazlasıyla hak etti. Yüzümü yıkayıp dışarı çıktığımda karşımda Emre ve yandaşı Hazan duruyordu.
''Özür dileriz''
''Hmm ne için alt tarafı beni arkadaş olarak gören birisi ile aynı odaya kapatıp aramızda bir şeyler olmasını istiyormuşum gibi düşünmesini sağladınız ve beni küçük duruma düşürdünüz canım ne olacak amaan koy göte gitsin''
''Hazal iyi misin sen?''
''He çok iyiyim çok aq salağı çok iyiyim''
İkisinin ortasından geçip bahçeye çıktım puflardan birisine yatıp uyumak için gözlerimi kapattım güneş her tarafımı ısıtırken 9 saat uyumama rağmen gelen uykum beni mutlu ediyordu gözlerimi kapatıp yerimde biraz kıpırdadım işte günün en güzel anı derken tabi ki biri içine etti Hazan elinde ki güneş kremini ağzıma kadar sürerken bi yandan surat asıyordu
''Ne yapıyosun ya?''
''Farkındaysan güneşin altında uyumaya çalışıyorsun asıl soru sen ne yapıyosun?''
''Hazan otur konuşmak istiyorum''
Hazan yanıma bi puf çekip oturdu.
''Ne konuda?''
''Yaptıkların konusunda''
''Seni dinliyorum''
''Ne yapmaya çalışıyordun bilmiyorum ama bana hiç yardımcı olmuyorsun belki kötülüğümü istemedin biliyorum ama beni tanımıyormuş gibi yaptığın şeylere bak hani siz o şişe çevirmecede bir şeyler oldu sanıyorsunuz ya olmadı işte sadece sarıldı yani bu kadar onun için daha beraber olacağımıza inanmayın''
''Ben seni öptüğünü düşünüyordum özür dilerim ama senin yeni bir aşka ihtiyacın var''
''Arda ile konuşabilirim hayatımda yeni bir aşk olacaksa bile bu duruma düşmemde büyük payı olan çocuğun abisini istemiyorum''
Ben Kerem'i istiyorum amk ikizi anla beni o beni istemiyo