Beyaz Bayrak

193 3 0
                                    

''Hazal lan'' 

''Ne var?'' 

''Birimizin markete gitmesi gerek'' 

''Sen git''

''Hayır seeeğ''

''Üff gel beraber gidelim'' 

''Tamam ya''

Şort gömlek convers kombinimle hazırdım zaten saçlarımı at kuyruğu yaptım makyaj fazla yapmam ama bugün diğer günlere kıyasla çok solgundum eyeliner  ve parlatıcı sürdüğümde tamamen hazırdım.

''Hazan çanta alıyon mu alıyım mı?'' 

''Sen al''

Uff onuda bana yükledi öküz ya Allah'tan sinir krizinden sonra fazla küs kalamadık. Çantanın içine cüzdan anahtarlar hmm bakıyım başka ne var başka bir şeye gerek yok zaten çantam yeterince dolu güneş gözlüğümde alayım.

''Hazaaaaan hadi çıkalım Can nerede?''

''Bağırma burdayım salak Can arkadaşları ile dışarda anahtarı var onun hadi biz çıkalım'' 

Çantamı biraz karıştırdıktan sonra garajın ve arabanın anahtarını buldum.

''Kim kullanacak ?''

''Tabi ki de ben anahtarı ben taşıyorum olum'' 

Sürücü koltuğuna geçtiğimde ilk iş telefonumu arabaya bağlamak ve Can'ı aramak oldu. 

''Markete gidiyoruz istediğin bir şey var mı?'' 

''Depresyonda ne yiyosanız onlardan alın'' 

''Sen kötü bir çocuksun Can Tunç ablaların bunalımlarıyla dalga geçilmez'' 

''Siz beni boyumla dalga geçerken iyidi.'' 

''Aman tripte atarmış hadi kapat'' 

Salak falan ama bunuda seviyorum Hazan radyoyu açtı ve şarkılara eşlik etmeye başladı ben ise krizden sonra insanlar benim hakkımda ne düşünüyor diye merak etmekle meşgüldüm. 

''Hazan'' 

''Eyvah ciddi ciddi Hazan dedin sıçtık''

''Kes ya bişi sorcam hani ben evde kırdım döktüm falan ya insanların tepkisi ne oldu?'' 

''Dalga geçtiler caps falan dahi yaptılar''

Evden şehire çıkan yolda ani fren yaptım 

''Tedavi olmayı kabul edicem'' 

Elim ayağıma dolaşmıştı telefonu bir kaç kere düşürdükten sonra zorla elimde tuttum Hazan telefonu elimden kapınca ona ''Napıyon gavat'' bakışlarımı yolladım. 

''Şaka yapmıştım saçmalama endişelendiler sadece Kerem bi tepki vermeden aile albümünü karıştırdı o kadar''

''Öküz ya ayrıca böyle şakamı olur hayvan'' 

''db2ueqjdhnuwqwdj Nasılda yedin'' 

10 dakika sonra marketteydik Hazan bir araba aldı ve alış verişe başladık Hazan ilerlerken ben kişisel bakım reonlarında şampuanlarımı arıyordum ki biri omuzuma dokundu umarım evde ki rezaleti gören biri değildir arkamı dönmemle Boranın annesi karşımda öylesine duruyordu.

''Aslı teyze''

''Canım seninle Bora hakkında konuşmak istiyorum gerçekten senden çok özür dilerim''

''Sizi dinliyorum''

''Ben her şeyi burda anlatmanın fazla hoş olacağını düşünmüyorum bu akşam 5 çayına gelirmisin ? Lütfen Hazal beni kırma''  

Sonsuz HaziranHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin