Selam okur-chanlar!
Bölüm olmayacak sandınız değil mi? :) Fake attım. Ehe.
Bugün yazılılarım tamamen bitti.Bu da demek oluyor ki yazmakta olduğum yeni kitaplara bölüm eklemek ve birden fazla yeni kurgu çıkarmak.Yani bu yaz tatili sizinleyim oyeh.
Ryuuji x Levi anketinin kazananı: Levi (%95)
Yapacağımız anket:
Önerisi için @Shina_Ame 'ye teşekkür ederim♥
Vee sorular yine @YazarPattis 'ten geldi. Sizde ne isterseniz sorabilirsiniz illa benim hakkımda olmasına gerek yok eğlence amaçlı ya da ne isterseniz onla ilgili sorabilirsiniz.♥
1-Hocaya hiç Hoca-chan dedin mi?
-Nö darling. Hiç öyle bir şey demedim :D Zaten -chan olayını hiç kullanmıyorum diyebilirim. Sadece kitaplarda (özellikle bu kitapta)okur-chan diyorum o kadar. O da bana yazar-chan dendiği için♥(hoşuma gidiyor çaqtrmayın)
2-Slenderman mi yoksa Ben D. mi?
-Slenderman. Çocukluğumdan beri çok seviyorum. Canımss XxxX
3-En nefret ettiğin anime karakteri hangisi?
-En nefret ettiğini bulmak en sevdiğini bulmaktan daha zormuş. Suzuya'nın annesi. (Tokyo Ghoul)
Evet yine gece gece bölüm yayınladım. Zaten sabah yayınlamam mucize gibi bir şey. Bu arada söylemem gereken çok önemli bir şey var geçen bölüm kitabın 2.'si gelecek demiştim ve adını yanlışlıkla 'Anketler Kapışıyor' olarak yazmışım. O yanlış. Yine Animeler Kapışıyor olacak. Farklı şeyler de yaparız tabii ki. Bu arada her bölüm üç soru yanıtlayacağım bir bölümde çok fazla olmaısn diye. Sorun ki rtalık şenlensin. Sizi seviyorum best okuyucular.
Hepinize/iyi geceler/sahurlar/günler♥
Görüşürüz <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•Animeler Kapışıyor•
De TodoAnimeleri, karakterleri, openingleri ve daha fazlasını anket yoluyla kapıştıracağımız,eğleneceğimiz bir kitap.Tüm anime izleyicilerini ve oy vermeyi sevenleri beklerim.♥