1 ㅡ çok duygusalımdır ve acıma duygum çok kuvvetlidir. bir fizik öğretmenimiz var, derste kimse dinlemiyor onu ama adam aslında iyi bir insan, hissediyorum. ve bu duruma oturup ağlayabilirim. abartıyor muyum?
2 ㅡ evet. çoğu şeyi abartırım. bir şeyi seversem abartılı severim mesela. örneğin sufle :33♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ hayatımda yediğim en güzel tatlı, hayal dünyamın düşesi, çok klas, havalı, güzel, zarif, aşk. bebeğim. sevdiğim insanları suflem olarak anarım.
(çok yakışıklı çıkmamış mı)
3 ㅡ türkçe ingiliççe almanca ve korece biliyorum (ilki dışında hiçbirinde çok iyiyim diyemem ama)
japonca ve ispanyolca da hedefimde olan dillerden
4 ㅡ SHINee'yle, dolayısıyla kpopla tanışalı 8 sene oldu.
5 ㅡ samimi söylüyorum, şu platformda kime yakın davrandıysam gerçekten sevdiğimdendir. bana kırılanlar, değiştiğimi söyleyenler olmuştu. uzaklaşanlar oldu. okuyorsalar, ben sizi sevdim ( *3*)
6 ㅡ en sevdiğim ders matematik smfösmfşsö
mantığıma oturtabildiğim şeylerle sorun yaşamıyorum ve matematik problemlerini çözmek gerçekten zevkli geliyor. ama mesela ezberim çok kötüdür... tarih ve coğrafya tarzı derslerden ne kadar nefret ettiğimi tahmin edin :")
he bir de fizikten de nefret ediyorum. öğk. (ama öğretmeni seviyorum....ㅠㅠ)
7 ㅡ yakın arkadaşlarıma karşı bir kedi gibiyim fakat aynı zamanda biraz dominant bir yapım var. sarılmayı da çok severim ♡
8 ㅡ en sevdiğim animeler: sailor moon, kamisama hajimemashita, clannad, noragami, hyouka
9 ㅡ sherlock holmes ( ㅡ3ㅡ)
10 ㅡ seçmek istediğim belirli bir meslek yok. siz siz olun, bir hedef edinin. bana hep 'daha çok zamanın var, bulursun' dediler. bilmiyorum daha ne kadar zaman gerekiyor bir karar vermem için. belki üniversite sınavından çıkınca falan ilham gelir
11 ㅡ yemek yerken, karşıdan karşıya geçerken dahi kitap okuyan biriydim, taa kiiii beş sene önceeee
neyle tanışıncaya kadar sizce?
doğru bildiniz! wattpadle!
hof.hala geri kazanmaya çalışıyorum bu özelliği,,,,
12 ㅡ sıkıldığımda saçımı örerim. dersin ortasında saçımdan bir tutam alıp ördüğümü sonra çözüp başka bir tutam alıp ördüğümü falan görürseniz şaşırmayın;;
(şunu da şuraya bırakayım çsfösmgösöfös)
13 ㅡ siteye girme sebebimi açıklayayım (,: yazım kurallarına takığım. gerçi eskiden çok daha fazlaydı bu. şu an arada bilerek yanlış yazıyorum çok eğlenceli çdglslgşsşd14 ㅡ bir tatsızlık olacak, biri beni yanlış anlayacak, yanlış bir şey diyeceğim diye ödüm kopar. ödlekçe, değil mi? ama kavga gerçekten benim tarzım değil. birini kırarsam, bir de üstüne haksız taraf bensem uyku tutmuyor vb. o yüzden genelde takip ettiğim olaylara falan pek yorum yapmıyorum. kendi içimde değerlendiriyorum, aslında söyleyecek çok şeyim olsa da. bu kitabı yayınlama sebebim de bunu yenmek istemem. burada her şeye dair fikirlerimi yazarım, okuyan okurㅡdiye düşündüm ama bakalım. malum günlük tutmada falan da çok başarısızımdır. bu kitabın sonu da taslaklara dönmek olabilir o yüzden.
15 ㅡ dört beş yıl önce wattpadde yeniyken biomda ne yazıyordu biliyor musunuz?
açıkçası ben de tam olarak hatırlamıyorum hafızam kötüdür smgmslfls
ama dongsaeng aranır tarzı bir şey yazıyordu. o zaman buraların en küçüklerindendim. şimdi bakıyorum bir sürü 04lü falan var, çOK GARİP BİR HİS
(ben 02'liyim)
şey diyeceğim yani, böyle sormak istediğiniz bir şey olursa falan gelin konuşalım. benden küçük olmak zorunda da değilsiniz hani smgmsmglsld
mesela teog için tavsiyeler verebilirim. doğru düzgün çalışmış olduğum tek senem 8. sınıftı............ve işe yaradı bence .-. o yüzden biraz tavsiye verebilirim .-. öyle yani .-.