Evde tek başıma!

52 4 0
                                    

Yarışın başlamasıyla nefesimi tuttum.Bora daha önce bu kadar hızlı araba sürmemişti ya da ben görmedim.Köprü hemen ilerideydi.Burak denilen serseri bize yetişti hatta bizden az farkla önde.

"Bora hadi bizi geçiyo!!!"

"Farkındayım"

Arabayı daha hızlı sürmeye başladı.Köprüye yaklaştığımızda aynı anda U dönüşü yaptık.Hala yan yana gidiyoduk.Burak denen serseri bize bakıp alayla gülümsedi.Ben de ona koca bir orta parmak gösterdim.Sanki yarışı kazanacağından emin.Bitiş çizgisini görebiliyorum.

"Bora bas şu gaza bitiş çizgisi orda"

"Pekala prenses hadi kazanlım."

Çok az kaldı kazanmamıza.Ama Burak buna izin vermiycek gibi.Çünkü az önce önümüze geçti.Hayıırr!!!!! Kaybedemeyiz....Burak yarışı az farkla kazandı.Bora arabayı durdurdu.İçimdr koca bir hayal kırıklığı ve sinir var.Bu sinirim Boraya diyil kendime.Her şey benim suçum.Arabadan indik.

"Ben sana arabayı ortaya koyma demiştim"

"Masal artık çok geç.Şimdi bana bağırsanda ağlasanda sızlasanda bir faydası olmaz."

"Evet haklısın ama arabanı benim yüzümden elin Serserisine kaybetmeni hazmedemiyorum."

"Serseri mi?Bana mı dedin?"

Arkamdan gelen sese doğru döndüm.Bu arabayı kaybettiğimiz çocuk.

"Evet sana dedim."

"Hey sürtüğüne söyle laflarına dikkat etsin"

"Bak serseri birincisi ben sürtük diyilim ikincisi de onun sürtüğü diyilim.."

"Masal bana bırak"

Başımla onayladım onu.Sinirli ve yavaş adımlarla serseriye doğru yürüdü.

"Bak şimdi bu arabanın anahtarları ve bu da senin şimdi basıp gideceğin yol tamam mı?"

"Eveeet araba...Açıkçası itiraf etmeyilim zevkin çok iyi."

"Anahtarları al ve defol git!"

"Baksana ben sana arabanı geri veriyim....Karşılığında şu kızı bir gece bana ver"

"Duymadın galiba arabayı al ve git"

"peki kızı da alabiliyo muyum?"

"Bak serseri ben kimsenin tapulu malı diyilim ve beni sürtüklerinle karıştırma"

"Ahhh hırçın ve güzel.... o kızla bir gece için arabanı geri veririm"

Serseri demiştim.Yanımıza Cem ve Peri geldi.Peri hemen benim yanıma koşarken Cem olanları anlamak için Bora'nın yanına gitti.

"Noluyo burda?"

"Yok bişey sadece O.Çocuğu Masal'la bir gece geçirmek istiyomuş.Karşılığında da arabayı geri vericekmiş."

"Hadi yaaa öyle mi?Bence biz sana bir gece yaşatalım...karşılığında...hiçbirşey istemiyoruz.Ne dersin?"

"Hmm hayır ben şu kızı tercih ederim"

Bora kendini daha fazla tutamadı ve serseriye kafa attı.Kalabalığı tüm dikkati bizim üzerimizde şimdi.Kalabalığın içinden iki kişi koşarak Bora'nın kafa atması üzerine yere düşen serserinin yanına geldi.Serseriyi yerden kaldırdılar.Burnunu tutuyo sanırım kanadı.

"Lan ne dedik sanki...Sürtükle bi gece geçirelim dedik."

"BEN SÜRTÜK DİYİLİM SENİ SERSERİ"

SERSERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin