"Ne bağırıyosun kızım?"
Boraya dönüp kahkaha attım.Çünkü tipi çok komik.Elleriyle kulaklarını kapatmış bana bakıyo...
"Ne var ya çok mutluyum.."
"Mutluluğunu içinde yaşa bizi sağır etmen gerekmez."
"Evet gerekir.Sen mutlu diyil misin?"
"Mutluyum ama ben içimde yaşıyorum canım.Çevreyi rahatsız etmiyorum senin aksine."
"Hıh tamam yaa insanın mutluluğunu yaşamasıda suç."
"Mutluluğunu yaşaması suç diyil.Senin mutluluğunu böyle yaşaman suç."
Cevap vermeyip radyoyu açtım.Ohaa en sevdiğim şarkı.İsmail yk bas gaza...Dermişim şaka lan şaka nefret ederim ben bu şarkıdan.Daha doğrusu bu adamın şarkılarından.Küçükken kafayı takmıştım.Ama sözlerini bilmeden dinliyodum.Yargılamayın beni.Büyüdükçe şarkı sözlerini anlamaya başladım.Küçükken dinlediğim için kendimden utandım.Ama çalan şarkı gerçekten en sevdiklerim arasında.Dumanın melanikoli şarkısı.Arabada sesisce oturdum.
"Oha bu kadar süre sessiz kalabildiğine inanamıyorum."
"Eee şarkının etkisi.Senin sesin güzel mi?Yani şarkı söyleyebilir misin?"
"Evet söyleyebilirim ama söylemiycem."
"Nedenmiş?"
"Çünkü istemiyorum."
"Ne zaman istersin o zaman."
"Hmm sanırım hiçbir zaman."
"Yaa küserim ama.Azıcık mırıldansana bak azıcık.Lütfen."
"Hayır."
"Söyle yoksa giderim yarışlara katılırım.Hem de geçen geceki Serseriye karşı yarışırım.Ortaya da..... kendi mi koyarım görürsün."
"Yapamazsın."
"Hem de öyle bir yaparım ki.."
"Araban yok ki.."
"Olmasına gerek yok ki.Çocuk kendisi teklif etti benimle bir gece geçirmeyi.Şimdi söylüyo musun söylemiyo musun? "
"İyi git yarış o zaman."
"Gerçekten mi?Hani ben o kadar ucuz diyildim?"
"Sen kendini o kadar ucuz görüyosan bilemem."
"Gıcık şey..."
Yani şarkı söylemiyosun öyle mi?Benim de adım masal sa sana şarkı söyletmesini bilirim.Her neyse biz muhabbete daldık ta bu sırada Peri araba kullanmayı az çok öğrenmiş.Elbette ki profesyonel diyil ama kullanabiliyo.Yanımıza geldiler.
"Bu araba sürme işi sandığımdan daha zormuş."
"Bu araba kullanmayı öğretme işi sandığımdan daha zormuş." Hepimiz(Bora dışında o yine tebessüm etti)gülmeye başladık.
"Eee hadi sizi eve bırakalım artık."
"Boraaa...."
"Hayır arabayı ben kullanıcam.Trafiğe çıkmana izin veremem."
"Ama niyee??"
"Hazır diyilsin çükü.Burda kullanabilirsin ama trafiğe çıkamazsın.Konu kapandı ısrar yok."
"Yuh yavaş tamam kullanmam."
"Hadi canım hadi gidelim artık."
"İşin çok mu acil Soytarı? yoksa bekleyenin mi var?"