1.

964 49 7
                                    

-Hogy miért mindig engem talál meg az igazgató valamilyen kérésre...-morgom, miközben Zaynnel lassan sétálunk végig a folyósón kora reggel.

-Minden délután a büntetőbe kerülsz...mit vártál igazán haver? -löki meg kissé a vállam, mire arébb lököm pont egy arra sétáló tanárnak.

-Délután Tomlinson -rázza meg fejét Mrs.Clark. Zayn mindenttudó mosollyal bámul, mire középső ujjamat mutatom felé és nélküle lépek be a titkárságra. Zayn a legjobb barátom és kihúz minden szarból...de csak iskolán kívül. Suliban a beszari-punci fejét mutatja, ami miatt állandóan basztatom.
Hármat kopogtam a fa ajtón, majd a "szabad" hang hallatán beléptem a terembe és szembe találtam magam egy párral és nyálpic fiúkkal. Tudom, mire megy ki ez az egész, de nem-nem, nem leszek én csatlós.

-Nem vállalom -Mr.Wrent a székre mutatott, mire megforgatom a szemeim, majd leültem a kis boldog család mellé.

-Nem kérdeztem Mr.Tomlinson -aprót fújtattam, majd idegességembe a hajamba túrtam.

-Mr. Malik szívesen elvállalná -aprót hümmögött, majd telefonját elővéve hívta fel titkárát. Oldalra billentettem a fejem és jobban szemügyre tudtam venni az új diákot. Még egy ilyen feltünő köcsögöt. Gucci ruhája pontosan rá van szabva tetőtől-talpig.

-Ez esetben Louis mehetsz órára -aprót bólintottam, majd ajtóhoz siettem -És Louis ha holnap is büntetésbe kerülsz, akkor értesíteni fogom a szüleidet -nagyot nyeltem, miközben aprót bólintottam és ki léptem az igazgatói szobából. Zayn szúros szemmekkel közelített felém, majd mikor mellém ért meglapogattam vállát és hangosan felnevettem.

Matek lesz az első órám Mrs. Clarkkal, akinek befele jövet neki löktem Malikot. Gondolatra halkan felkuncogtam és termemhez siettem. Utolsó padban foglaltam helyet, majd szokásomhoz híven egy kis párnát húztam ki a padómból és arra fektettem rá fejemet. Nem alszok éjjelenként ezért pótolom be itt az alvást.

Malikot egész nap nem látom, ahogy az ebéd szünetben sem, ahol mindig együtt szoktunk lenni. Csak kerüljön kezeim közé délután-suttogom magam elé, miközben feltekerem villámra a spagettit. Valami történhetett, mert spagetti utóljára akkor volt itt, amikor megszülettem annak 17 éve vagyis csak lesz jövő hét szombaton.

Gigantikus bulit fogok tartani és olyanokat is meghívók, akiket nem ismerek vagy épp ellenségeskedek vele. Mivel csak Zayn az egyetlen haverom itt ezért vele terjesztem a hírt tovább.

Tiffany, Tara, Tammy avagy a testvér hármas, állnak meg asztalomnál és bedobják a csábító mosolyukat.

-Szia LouLou! Mit csinálsz délután? -szólal meg Tara, mire a többi kettő helyeslően bólogat.

-Azt hiszem megdugom a mai kurvámat -vonom meg a vállam, mindhárman fújtatnak egyet, majd morcosan elhagyják az asztalomat. Szemet forgatok rájuk és halkan fekuncogok, mert ez a három agyatlan liba elhiszi, hogy nekem mindennapra van egy kurvám, akit jól megdugok, majd útjára engedem vagyis...az egész suli így tudja kivéve Zayn, aki tisztában van az identitásommal és az pont nem a lányok felé húz engem.

Felkapom vállamra táskám, majd egy szívdöglesztő mosollyal az arcomon adom át a tálcámat a mosogató nőnek, aki bele pirul és megköszönve elveszi a tálcámat.

Ha jól emlékszem az utolsó órám tesi Mr.Obennel avagy a Hulkkal. Az egész ember akkora, mint két ajtó és egyáltalán nem túlzok, talán még keveset is mondtam. Osztálytársaim helyet adtak nekem az öltözőbe, majd halkan sutyorogni kezdtek. Utálok futni és ez a beképzelt pasas állandóan iskola körre küld engem...csak engem. Iskola bejárata előtt elhaladva pillantottam meg Zaynt és a srácot, aki reggel az igazgatói irodában ücsörgött.

-Délután 4-re nálad vagyok Tommo -szememet forgatva felmutattam középső ujjam, majd befutottam a suli udvarára, ahol a többiek már javában játszottak. Képes azzal a nyálpiccel lógni, mint hogy velem lógjon? Meg kell mondani ez sértő számomra.

-Állj be focizni Tomlinson -aprót bólintottam, majd beálltam az egyik csapatba vagyis valamelyikbe a kettő közül, de azt se tudtam kivel vagyok egy csapatban nem hogy melyikben.

Kettő után beültem a büntetőbe, ahol nem több, mint 10-en voltunk, de a fele az biztosan csak VélETleNÜl került ide.
Jack a figyelő szokásosan az újságot lapozta, miközben feje néha-néha előre bicsaklott.
A büntető átlagosan 4-ig tart, attól függ ki mekkora dolgot csinált, de ez kitolódhat 6-7-ig is.


Sziasztok Olívia vagyok, de jobban szeretem az Olit😂 Ez lenne az első sztorim itt wattpadon és remélem elnyerte tetszéseteket! 💜

Hello Mrs.PrincessDonde viven las historias. Descúbrelo ahora