- 1 -

69 15 8
                                    

Jimin

   Yorucu bir pratikten sonra  hepimiz kendimizi yere atmıştık.
Suga hyung uyuyordu. Yattığı gibi uyumuştu. Her zaman ki gibi. Taehyung salağı oyunda kırdığı rekoru gözümüze sokmaya çalışıyordu. Namjoon hyung ise az önce kırdığı güneş gözlüğünü tamir etmeye çalışıyordu.
 
  Aniden gelen sesle sıçradım.

  Hoseok hyungun çığlık atması, Yoongi hyungun küfretmesi, Taehyung'un 2999,99 dolarlık iphone'ununu yere düşürmesi... Hepsi Jungkook malının -güya golden maknaeydi- balonun üzerine oturup onu patlatmaya çalışması yüzündendi.
 
  "Jimin!!!" dedi hepsi birlikte.

   Pratik odasında kaos vardı. Bulunduğumuz yeri enkaz alanına çeviriyorduk vallahi.
  
  "Ben ne yaptım ya?! Maknae yaptı." dedim.

   O sırada sinsi maknae eline telefonu alıp hiçbir şey olmamış gibi davranmaya başladı.

  "Yoo... Ben sevgilimle mesajlaşıyordum."

  Ama sorun şuradaydı Jungkook'un sevgilisi yoktu.

  Jungkook'un bunu demesi üzerine tüm grup bağırmaya başladı.

  "Oooooo!!!"
 
  "Hepsi senin suçun Jimin, itiraf et." dedi Hoseok hyung.
 
  "Jimin kim ki zaten? Jimin ölsün değil mi?" dedim sinirli bir şekilde.

  "Az ötede öl Jimin." dedi Yoongi hyung.

  "Namjoon! Kalk üstümden! Beyaz ışığı görüyorum sanırım!" diye bağırdı Jin hyung.

"Özür dilerim hyung,Jimin olmasaydı olmazdı." dedi ve Jin hyungun üzerinden kalktı Namjoon hyung.

  "Aptal mısınız siz? Jungkook'un sevgilisi bile yok." dedim.

  "Aynen, aynen öyle. Senin de yok,napayım? Ağlayayım mı senin gibi?" dedi maknae.

  "Sen sus maknae."

  "Yatın zıbarın artık! Hadi ağlamayın hepsi benim suçum." dedi Yoongi hyung ve kendini minderin üstüne attı. Ardından ekledi:

  "Keşke dünyaya taş olarak gelseydim."

  Vallahi gerizekalı.

Jungkook

  Oturduğu yerden Jimin hyung bana pis pis bakışlar atıyordu. Bense içimden kendi zaferimi kutluyordum. Hepsini Jimin hyung yapmıştı sonuçta;)
    
  Taktiğim belliydi: suçu işle, hiçbir şey olmamış gibi davran ve suçu Jimin hyungun üstüne atmalarını bekle.

  Görev tamam!
 
  Taktik maktik var. Bam bam bam! (Got7'daki. Tamam çok komiğim biliyorum dkxndndn)
 
  O sırada yanıma Taehyung hyung geldi.
 
  "Ya Jungkook, 2999,99 dolarlık iphoneumun kenarı çizilmiş." dedi.
 
  "Biliyorsun Jimin hyung olmasaydı bunların hiçbiri yaşanmayacaktı. Balonu patlatıp seni korkutmasaydı sen de 2999,99 dolarlık iphoneununu yere düşürmezdin."
 
  "Seni öldüreceğim Jiminnnn!!" diye bağırdı Taehyung hyung.

 Bunun üzerine Yoongi hyung:
 
  "Bende seni Taehyung!" diye bağırdı.
 
  "Özür dilerim hyung. Seni o tatlı uykundan uyandırmak istemezdim ama işlemem gereken bir cinayet var."
 
  "Ne yaparsan yap. Sadece sessiz ol."

  Taehyung hyung "Tamam." dercesine kafasını salladı ve Jimin hyungun üzerine atladı.
 
   İşte şimdi görev tamamdı.

Namjoon

  Dinlendikten sonra biraz eğlenmek ve bu salakların kendileri gibi salak olan danslarını izlemek için müzik açmıştık. Çalan şarkı SNSD'den Gee'ydi.
 
  Taehyung'un muhteşem ötesi (!) dansından sonra Jungkook dans etmek için ayağa kalktı.
 
  Birkaç dakika sonra Jungkook iyice havaya girmişti ve Jin hyung harika cam silme gülüşüyle pratik odasını inletiyordu. - Çok tatlıydı ama şu an konumuz bu değildi.-
 
  Jungkook Gee'nin dansına farklı bir yorum getirerek dans ederken öne doğru eğilmişti ve çok uygunsuz bir pozisyondaydı.
 
   O sırada kapı ardına kadar açıldı. Menajer noonanın çığlığıyla Jungkook arkasına döndü ve gelen kişileri görür görmez poposunun üstüne düştü.           
 
   Jin hyung hunharca kahkaha atarken kızlardan biri fotoğrafımızı çekti ve gülüştüler.
  
  Bu salakların içinde tek akıllı sanırım bendim.

  √ Sadece eğlence amaçlı yazılmıştır. Mantık aramayınız^^


 Mantık aramayınız^^

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



Kingtan's Queens || Bangtan FanficHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin