Thomas
Byłaś przerażona. Leciałaś wraz z przyjaciółmi do bezpiecznego miejsca. Zaraz po wyjściu z labiryntu grupa żołnierzy zabrała was z tego piekła. Gdy helikopter wylądował kazano wam jak najszybciej pobiec do budynku. Nagle ktoś krzyknął powiadamiając o ataku poparzeńców. Zaczęłaś biec, jednak koordynacja nigdy nie była twoją mocną stroną. Potknęłaś się i gdy myślałaś, że to już koniec ktoś pomógł ci się podnieść. Był to Thomas, którego grupa przybyła w tym samym czasie co ty. W budynku podziękowałaś chłopakowi ledwo łapiąc oddech. Spojrzałaś w jego stronę i wiedziałaś, że to nie jest wasze ostatnie spotkanie.
Newt
Obudziłaś się w metalowej klatce, która się poruszała. Byłaś zdezorientowana i przerażona. Próbowałaś sobie przypomnieć co się wydarzyło, że znalazłaś się w takiej sytuacji. Zaskoczona uświadomiłaś sobie, że nie pamiętasz nic oprócz swojego imienia. Nagle pudło zatrzymało się, upadłaś nie będąc przygotowaną na gwałtowny ruch. Sufit otworzył się wpuszczając do środka oślepiające światło. Gdy twoje oczy przywykły już do światła zobaczyłaś grupę chłopaków spoglądających prosto na ciebie. Jeden z nich wskoczył do pudła, jednak byłaś nie ufna w stosunku do niego. Chłopak przeczesał ręką swoje blond włosy, jakby zastanawiając się co zrobić, abyś przestała się bać. Wyciągnął rękę w twoją stronę, a ty z nieznanego sobie powodu chwyciłaś ją i już wiedziałaś, że trudno ci będzie ją puścić.
Minho
Mieszkałaś już w labiryncie od trzech miesięcy. Byłaś jedyną dziewczyną co zwykle było bardzo uciążliwe. Mimo tego, że mieszkałaś wśród chłopaków już dłuższy czas nadal nie znałaś większości z nich. Zwykle całe dnie spędzałaś na nauce. Alby postanowił, że nadajesz się na plastra więc musiałaś skupić się na przygotowaniu to nowego zawodu. Pewnego dnia gdy układałaś bandaże do pomieszczenia wszedł przystojny Azjata. Na czole miał rozcięcie z którego sączyła się krew. Opatrzyłaś chłopaka, a ten w podzięce zaprosił cię na spacer po strefie.
Gally
Należałaś do grupy mieszkającej przy murach ostatniego miasta. Stałaś na warcie wyglądając tych którzy jeszcze nie wrócili z wypraw. Z za zakrętu wyłonił się samochód. Zbiegłaś na dół aby powiadomić resztę. Zrobiło się zamieszanie. Z auta wyciągnęli nieprzytomnego chłopaka z raną w piersi. Zabrali go do waszego lekarza, a ty z ciekawości ruszyłaś za nimi. Przez kolejny miesiąc opiekowałaś się rannym chłopakiem, gdy otworzył oczy to Ciebie zobaczył jako pierwszą.
Aris
W bezpiecznej przystani byliście już od kilku dni. Właśnie pomagałaś w budowie jednego z domków, kiedy potknęłaś się o wystający korzeń. Zamknęłaś oczy oczekując bólu który jednak się nie pojawił. Powoli otworzyłaś oczy i spojrzałaś na swojego wybawiciela którym okazał się Aris.
Jorge
Pracowałaś jako lekarz w Prawym Ramieniu. Pomogłaś Mary w zrobieniu leku dla Brendy. Lekarka poprosiła żebyś przekazała wieści Jorge o stanie zdrowia dziewczyny. Kierowany emocjami przytulił Cię.
CZYTASZ
Więzień labiryntu - Preferencje
Teen Fiction"Wystarczy dziesięć tysięcy lat od zagłady człowieka, by zniknął po nim jakikolwiek ślad." Preferencje skupiają się gównie na trylogii filmowej Thomas Newt Minho Gally Aris Jorge