Fred POV.
Si.. am iesit pe teren. Tribunele erau in picioare. Viperinii s-au uitat la noi cu dispret si meciul a inceput.
Urma sa fie un joc dur. M-am uitat la Agnes care avea mingea. Era o tipa ok , adica era draguta. Se maturizase anul asta foarte mult. S-a schimbat radical. Nu mai este fata aia care plangea din orice . Acum nici nu se mai uita la oamenii care rad de ea , si trece mai departe. Era o fire puternica. Si fizic se schimbase mult. Ea a crescut in inaltime ai data ei s-a schimbat. Era o fata frumusica.
Sirul gandurilor mele a fost intrerupt de Flint , care luase bata de la un baiat din echipa sa si a pocnit-o pe Kate . M-am uitat urat la el . Urma sa regrete aceasta greseala cumplita. Fata a scapat balonul si a inceput sa tipe la el . Baiatul a ras cu pofta privind-o pe Kate cum se rastea la el. Era asa amuzanta cand se enerva , incat nu mi-am putut abtine un zambet. Dar ce a facut m-a uimit. Ea i-a smuls bata lui Flint si a inceput sa-l loveasca destul de tare cu ea. Toata echia radea de Flint care acum tipa la Madam Hooch.
Meciul a continuat. Voiam sa îi dau una lui Flint ca a lovit-o pe Agnes. Am prins un balon ghiulea si l-am trimis direct in el. Acesta a scapat balonul. Angelina il fura si pleaca spre poarta.
Angelina. Un alt nume drag. Era o tipa foarte frumoasa si desteapta dar tot am senzatia ca nu ne potrivim. Nu simt nici o emotie cand sta aproape de mine. Dar o alta fata ma face sa ma simt diferit. Skylar.
Skylar era o data foarte frumoasa de care ma simt atras. Nu stiu de ce. E frumoasa , e desteapta si draguta . Ma simt bine langa ea si chiar as vra sa fim impreuna.
Dar , gandul meu se tot duce la o fetita enervanta care gesticuleaza in aer. Kate.
Kate este o tipa ok. Adica are toate calitatiile si este frumusica. Dar nu inteleg de ce ochii mei se indreapta automat spre ea. E ciudat. M-am simtit oribil cand Diggory a fost cu ea. Am incercat sa-i despart cat mai repede . Cedric ala nu o merita pe fata asta. Ea merita pe cineva mai bun . Cineva ca mine....
Pana si dupa ce l-am facut gelos , tot se mai uita dupa ea. Imi vine sa-l prind si s-l dau afara din castel. Pana si cadoul le care i l-am dat aproape ca nu a avut efect.
Si acum mi-a picat fisa.Cred ca eu nu mi-am dat seama ca aici aunt si sentimentele ei. Adica toate astea au facut-o sa-si puna un semn de intrebare ? Daca din cauza asta a inceput sa ma evite ? Si eu o caut aproape pauza de pauza doar ca sa ma holbez la ea. Ce se intampla cu mine ?
Bam
Si am facut capitolul asta. Am primit o idee super ca sa fac capitolul asta asa. Multumesc muuult .
Sper ca va place.
By by
CITEȘTI
Kate Agnes #4 - Adevarul Ascuns
FanficInca o incercare ! Dar in acest volum , Kate va afla foarte multe despre viata ei. Cum sa-si protejeze identitatea cand unchiul sau , Sirius Black, a evadat , iar presa spune ca a plecat dupa celebrul Harry Potter ? O sa ramana cei doi prieteni sau...