🤬🤬🤬

29 2 0
                                    

Jeg har hatt verdens verste dag først får den dritten av en musik lærer meg til og stå foran når Hvi skal øve på en dans til en teit forestilling vi skal ha når hun Hvet at jeg får angst av det også når Hvi skal ha general prøve får jeg og vennnen min som jeg egentlig hadde lagd en dans med fått hviteav oss selv fordi ingen hadde sagt til oss at dansen vår ikke fikk hvære med, også når Hvi spurte musikk læreren vår om hvorfor dansen vår ikke var med så bare sa hun at det ikkke var plass og ga blanke fa🤬n i oss. Men senere når en annen i klassen min (5c) som kom til oss i tredde og er fra Serbia og alltid får det som han hvil og aldri får kjeft begynner og gråte fordi han ikke fikk lov og lage en dans med en fra b-klassen  og da selvfølgelig fikk han lov til og lage en helt ny dans selvom det egentlig ikke var lov og komme med nye opptredener da.
DET ER SYKT URETTFERDIG!!!!!!
Jeg ogvennina mi som har øvd og stresset i flere uker på grunn av den forestillingen får ikke være med men den lille drittungen av en revedritt får lov til og lage en helt ny dans når forestillingen er på 30 mai.
Pluss at den dansen jeg haddd med venninna mi var det eneste jeg var med på, så alt jeg får være med på nå er fellestingene og det er bare no kjedelig dritt av noen sanger bare se på dem

PLUSS AT DET ENESTE VI SKAL SYNGE HER ER REFRENGET!!!!

DET. ER. SÅ. IDIOTISK.

Tusen takk for meg








*hvisker*  idiotisk




  

*hvisker litt lavere* idiotisk



















*hvisker enda litt lavere* idiotisk

























*hvisker enda bittelite gran lavere* idiotisk




















*hvisker så lavt at du nesten ikke kan høre meg* idiotisk




























*forsvinner i en dott av røyk mens jeg hvisker idiotisk så lavt jeg kan*

Meg og merWhere stories live. Discover now