Hoofdstuk 1.

155 11 0
                                    

Thuis aangekomen doe ik mijn schoenen uit en loop ik snel naar boven. Boven aangekomen loop ik naar mijn kamer en zie daar mijn moeder huilen. "Mama wat is er", vraag ik bezorgd waneer ik haar een kus op haar wang geef. "Papa heeft ons verlaten schat..", zegt ze waarna er een traan van haar wang op mijn hand rolt. "Hoezo verlaten? Waar is hij?". "Hij wilt dat jij gaat trouwen..zolang jij nog niet getrouwd bent komt hij voorlopig niet thuis". Nadat ze dat heeft gezegd krijg ik een steek in mijn hart. "En nu..? Wat wil jij mama? Ik doe alles voor jouw", zeg ik lief. "Benti, ik wil dat je gaat trouwen". Ik hoor de bel gaan en rol de trap af . "PAPA", roep ik blij. "Waar was je?". Zonder enkel antwoord loopt hij naar boven naar mama toe.

Perspectief Papa
Hahahaha ik ben slim he...

Flashback..
"Eey hoertjes alles goed?". "Als je nog 1 keertje hoertjes tegen ons zegt dan ga je zien". "Wat ga ik dan zien?",zeg ik lachend. Opeens word het zwart voor mijn gezicht. "Als jij Yousrra niet in een slecht leventje brengt dan blijf je hier tot het eind..", zeggen noor en hajaar. "OKE WAT MOET IK DOEN??", zeg ik dom alsof ze mijn baasje zijn. "Je moet je dochter uithuwelijken, zeg tegen je vrouw dat als zij niet gaat trouwen dat je dan voorlopig niet thuis bent", zeggen ze op een gemene stemmetje. "Ja ik bel je wel", zeg ik terwijl ik los word gemaakt.

Einde flashback..

Rennend naar boven pak ik mijn kleren in en dan houdt warda (mijn vrouw) mij tegen. "Yousrra gaat trouwen, ik heb het al geregeld hij komt morgen al", zegt ze. "Is goed ik blijf".

Perspectief mama
Ik ga Yousrra echt gebruiken want ze moet trouwen!! Ik wil liever mijn man nog dan mijn kind.

Next day..
"Yousrra wakker worden, vandaag word je uitgehuwelijkt", roep ik hard vanaf beneden. "Ja ik ben wakker mama", krijg ik als antwoord.

Perspectief Yasminne
"IK GA YOUSRRA ZO ERG MISSEN HOEZO MOET ZE UITGEHUWELIJKT WORDENNNN ZE IS ECHT MIJN ALLES JULLIE KUNNEN HAAR NIET ZOMAAR VAN HUIS WEGZETTEN", schreeuw ik tegen mijn ouders.
"EEY JE MAG NIET SCHREEUWEN TEGEN JE VADER, IK BEN JE VADER", schreeuwt hij terug. Mama blijft maar stil. Ze is zo bang voor papa. Hoe kan ze dit laten gebeuren?? Van papa verwacht ik het wel maar van Mama?

Perspectief Yousrra
En daar zijn ze dan. Zenuwachtig doe ik de deur open. Voor me zie ik een mooie jongen met groen/bruine ogen en mooi bruin haar. "Ga maar elkaar even voorstellen in de tuin", riep mijn vader vanuit de woonkamer. "Uhmm...", stotter ik. "Zal ik beginnen?", zegt ie verlegen. Ahwww
"Uhmm, ik ben Amir en ik ben 19 jaar ik geef rijles aan mensen elke zondag ,zoals je net zag heb ik een zus en 1 broer en 1 broertje". "Oke nu ik, ik ben Yousrra ik ben 18 jaar oud en ik studeer huidspecialiste en ik heb 1 zus", zeg ik.

Dit was het deeltje dan laat zeker even weten wat je ervan vond en btw deze boek schrijven 3 mensen dus volgende deeltje word geschreven door een ander. En daarna weer een ander en daarna weer ik.

Vergeet zeker niet te stemmen en promoot dit boek💕❤

Heeft hij een waarde ?..Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu