Kapitola 5.

122 10 0
                                    

24.12. Vánoce

Na Vánoce jsem se vždy procházela kolem domů a koukala jak jsou lidé šťastní, jak si rozbalujou dárky a jí štědrovečerní večeři. Vždy jsem si představovala jak taky prožívám Vánoce, jak nacházím dárky pod stromečkem a koukám jestli ještě není vidět ježíšek tak jako jsem to dělávala jako malá když žili moji rodiče. S tatínkem jsem vždy zpívala koledy a maminka nám k tomu hrála na klavír. To všechno je pryč rodina, vánoční svátky, domov, kamarádi... O tohle všechno jsem přišla během jednoho měsíce... Nejdřív rodiče a pak když jsem se musela přestěhovat ke strejdovi tak i o zbytek mého každodenního života. Ke strejdovi jsem přišla když mi bylo 7let. Musela jsem přestoupit na tamější školu, protože moje škola byla daleko 18km. U Strejdy jsem nikdy neslavila narozeniny, svátky a ani Vánoce. Ze začátku jsem si to dost brala, ale pak jsem se naučila nevnímat, ignoraci. Nakonec jsem si vždy uplácala z bahna dort a s plyšákama slavila narozeniny, svátky. Na Vánoce jsem si vždy vystřihla stromeček a pak zabalila knížky do papírů či do novin a dělala jsem , že to jsou moje nové dárky.  Nikdy mě nebavilo ve škole poslouchat holky jak si stěžujou, že jejich mobil, který dostali nemá černou ale šedou barvu, nebo, že minulej rok dostala 10 dárků a letos jen 9 dárků,... Co já bych za tohle dala ale můj jediný dárek, který si přeju je kamarádka.

...

Sad story Kde žijí příběhy. Začni objevovat