Midoriya Izuku
Usiadłam w ławce i automatycznie odwróciłam się do tyłu, do Midoriyi.
- Hej, Deku! - powiedziałam i jego wzrok skierował się na mnie. - Miałbyś ochotę wyjść gdzieś po lekcjach?
- Hm... A gdzie? - zaczerwienił się lekko i zająkną.
- No nie wiem.... Ale nie chce mi się wracać do domu. - oparłam ręce na oparciu krzesła a o ręce oparłam podbródek.
- Możemy gdzieś się przejść. - pokiwał szybko głową.
Lekcje w końcu się skończyły i mogliśmy gdzieś iść. Robiłam kółka nogami przy każdym kroku co bardzo nas spowalniało, ale Izuku się tym nie przejmował. Sam wchodził na krawężnik i szedł tak samo wolno jak ja.
- Chyba chciałam po prostu pooddychać. Też tak czasami masz? - spytałam po chwili.
- Nie wiem. Czasami mam tak że muszę pomyśleć, ale wtedy podnoszę ciężarki.
-Ohoho! Jaki paker! - zniżyłam głos.
- Gdzie tam! - zrobił się cały czerwony.
Urocze.Bakugou Katsuki
Stukałam palcami w jego ławkę wystukując rytm fortepianowej melodii.
- Możesz w końcu przestać?! Ja jebie, to takie irytujące!
- Co? Muzyka?
- Urgh.... - przypomniało mi się jak w metrze darł się na swój telefon, pewnie wtedy chciał posłuchać muzyki.
- Chwila... Czyżbyś nie mógł słuchać muzyki? - przeciągałam sylaby robiąc mu na złość.
- No żesz kurwa tak! - walnął pięśćmi w ławkę.
- To chodź, po lekcjach pójdziemy gdzieś gdzie mogą ci to naprawić.
- Ale to wina słuchawek... Ehh!
- To czemu obwiniasz telefon? - zaśmiałam się.
Po lekcjach udało mi się dogonić Bakugou i podeptać mu trochę po piętach, poszedł do sklepu RTV kupić słuchawki. Pomogłam mu w wyborze.
- Pierdzielisz że te będą dobre! - gapił się na opakowanie.
- Mogę w czymś pomóc? - podeszła do nas drobniutka kobieta.
- Spierdalaj! - warknął Bakugou a speszona kobieta postanowiła nie wchodzić mu w paradę.
- Te słuchawki, mają wejście jakiego potrzebujesz i będą wygodne. Co? [kolor słuchawek] nie pasuje?
- Nie kupię słuchawek, które ty mi proponujesz. Już kolor to jebać..
I tak je kupił,
mimo tego że były [K/S].Todoroki Shouto
Siedziałam znudzona lekcją i patrzyłam schowana w swoich ramionach ułożonych na ławce, na Todorokiego.
CZYTASZ
BOKU NO HERO ACADEMIA - SCENARIUSZE[ZAKOŃCZONE]
RandomScenariusze z postaciami z Boku No Hero Academia. Nie pisze historii z Aizawą czy All Mightem, ogólnie z postaciami dorosłymi - bo to takie dziwne... Lista postaci: • Midoriya Izuku • Bakugou Katsuki • Todoroki Shouto • Kirishima Ejirou • Kaminari...