Джак е момче на 26 години.От както е със своята приятелка той не престанно търси така прочутата ,,черна перла".Той иска да докаже на София ,че тя за него е единствена и иска да докаже любовта си като и предложи да се оженят с крадив пръстен ,но вместо с диамант ,а с черна перла.
Той е обикнавен рибар,баща мй е алкохолик ,а майка му работи като билкарка.
Неговата приятелка София е на 21 и съшо не е една от най богатите семейста,родителите 'и работят като събират миди и го продават на пазара.
Сестрата на София се казва Лина и е на 19 и е пълна нейна противоположност ,защото София работи като продава гевреци ,а сестраи по цял ддн си стои в къщи и харчи най-много пари.
Лина иска тя да се ожени за Джак и само мисли как да отнеме любовта на сестра си за нея.
За София парите не са важни.
София знаеше ,че Джак търси черната перла ,но тъй като той я търсеше в най-дълбоките страни на морето,тя не искаше той да търси перлата ,защото я е страх той да не се нарани докъто я търси.
Тя стана рано сутрин и започна да се оправя ,защото днес имаше среща с Джак.Когато се отрави майка и' дойде и и каза да внимава.Баща и не дава София да се жени за джак докъто майка и' няма проблем с това.
Тя тръгна на вън и каза на семейството си че излиза.
-Аз ще излизам на вън.-каза тя като бързаше.
-На къде ще ходиш ,пак ли при онзи рибар-каза баща и докъто крещеше.
-Да,точно така татко-отвърна надменната сестра на сифия докъто се усмихваше докъто я гледаше.
-Не ,аз я изпратих до магазина че нямам сол и масло-каза майката
София се усмихна и се съгласу,и тръгна с леко тичане.
Тя бягаше за да стигне до кея ,за да се види с Джак.
Когато отиде там обаче ,попита шефа му дали тй не е там ,а той отвърна че го няма и че е отишал да търси черната перла.
София се притесни и зачака и тъкмо да каже да го погърсят ,погледна към морето и видя ,че Джак и маха.
Тя щом го видя се оспокои и го зачака едвам ,за да му се скара и да го прегърне разбира се.
Той дойде на брега и се протегна да я прегърно ,но тя се отръпна.
-Защо правиш така сега любов моя-каза той с лека усмивка.
-Защо ти правиш така-каза ря като го погледна-нели ми каза ,че няма да я търсиш тази перла ,която дори не съществува.-продължи тя.
-Не ,тя същесвува и аз ще го докажа-отвърна и той ката се доближи до нея.
-Стига де ,знаеш че истръпвам лато чуя ,че си пак в морето да я търсиш-и тя се доближи към него.
Той я прегърна и целуна,и тя също.
След еднин два часа тя Сифия каза на Джак ,че трябва да се прибира ,защото баща и' ще я бие.
Той бързо я закара до тях и спя колата на малко разтояние от къщата и'.
Тя слезе и той и каза-Мила ,нама ли да ми дадеш една целувка преди да трънеш.Тя се усмихна и го целуна,след това тръгна към къщата.
Като се прибра баща и я е зачакал на врата.за да разбере какво става ,защото тя не носи нито масли ,нито сол.
-Нали беше до магазина.-каза баща и като повишава тон.
-Да ама той беше затворен.
-Да бе повярвах ти ,пак си била с онова говедо ,нъли.-отвърна той.
-Стига де татко ,какво толкова като съм се видяла с него.-каза тя.
-Няма да те дам на обикновен рибор ,разбра ли,ще се ожениш за сина на моя приятел ,защото той е богат.-крещеше той.
-Мяюа пък да се женя за него.-каза тя точно и ясно.София си тръгна в стаята и се заключи в нея.
-София ,отвори скъпа.-викаше майка и.
София отвори вратата на майка си и я прегърна.
-Мамо неискам да се женя за богат искам да се оженя за Джак.Няможе ли Лина да се ожени за онзи ,а не аз.-каза София с плач.
-Ще се опитам да накарам баща ти да поумекне ,ти не се тревожи.
Майката на Сифия излезе и я остави сама.-Ще се омъжа Джак каквото и да става-каза си тя като си изти сълзите.
YOU ARE READING
☆~Черната перла~☆Black Pearl~☆
RomanceЕдна история.Една история за двама млади. Всички търся много перли,но Джак търси една единствена перла,,черната перла".Дали ще я намери ,дали тя ще промени нещо в живота?? За всичко си има отговор,а от вас зависи дали ще го разберете като прочетете...