Аофия се събуди рано,защото имаше работа.Тя измете и забърса стаята на майка 'и и баща 'и.
Работеше и на телефона се звънна.
-Ало кой е-каза тя като си бършеше ръцете.
-Кой е на телефона?-попита човека зад телефона.
-София Бадер,защо?-тя.
-Любов моя,искаш ли да излезем ма вън или ела у нас.-каза човекът,който явно беше Джак.
-Джак ти ли си?-попита тя като шепнеше.
-Да аз съм мила.-каза Джак.
София се зарадва и се усмихна и се съгласи с Джак ,за да се видят,но баща и се зададе,хвърли телефона и каза на дъщеря си.
-Проклетнице, аз нъли ти казах,че трябва да зарежеш това момче,защото снес ще дойдат да те гледат,загова никъде няма да ходиш.
Бащата я удари и тя къмна в съгласие ,въпреки ,чд не беше съгласна.
Някъде след обед София излезна на вън да чисти и седна на една каменна стена и заплака ,защото знаеше ,че всеки момент баща и' ще я викне за онова момче.
Тя се чудеше докъто един мъж не я хвана през кръста да я прегърне.Това беше Джак.Той я целуна ,но щом видя сълзи в очите и' веднага я попита ,какво се е случило.
Тя му разказа всичко.Той се вбеси и каза ,че още тази вечер ще дойде да и поиска ръката.София го спря и муказа,че ако направи нещо подобно,баща и' ще убие и двамата.
След малко бащата я викна и тя тръгна да върви,но както вървеше тя се изкрящя с пълно гърло към Джак.
-ОБИЧАМ ТЕ ЛЮБОВ МОЯ!!!
-АЗ СЪЩО ПРИНЦЕСО!!!
Тя се прибра и видя как двама мъже са седнали на дивана у тях единия беше баща ,а другия сина му.
Бащата сд казва Гру Боарт ,а сина му Алберто Боарт.
Тя щом ги видя замръзна на място.
-Добре дош...шли -каза плахо тя.
-Добре заварили-отвъна Алберто-значи това е бъдещата ми невесга,прекрасно-продължи той.
Когато чу това,София замръзна на място.Бащата на София кимна на Алберто в знак на съгласие.
-Но аззз-каза тя като беше прекъсната от баща и.
-Няма ,но'-каза той ясно.
-Когато чу това Ашберто искара ена уникална рокля от другата стая ,за да я покаже на СофияТова е роклята..
София мнго хареса роклята ,но си представи сватбата им с Джак ,а не с този.
Сватбата е след три дни.
След като чу тези думи,тя побягна на вън разплакана и щом излезе на вън се блъсна в сестра и'.
-Оп ,гледай къде вървиш вещице-крещеше сестра и -вече явно си видяла твоят бъдещ съпруг.
Засмя се Лина толкова силно че все едно е станала кралица на богатствата.
София побягна отново.
Тя се скри в гората и започна да плаче и да вика сцяло гърло
Прие го мнго тежко ,все едно с кама пронизват душата и.
YOU ARE READING
☆~Черната перла~☆Black Pearl~☆
RomanceЕдна история.Една история за двама млади. Всички търся много перли,но Джак търси една единствена перла,,черната перла".Дали ще я намери ,дали тя ще промени нещо в живота?? За всичко си има отговор,а от вас зависи дали ще го разберете като прочетете...