Hey hey hey !
Yeni klibi izlediniz mi ?
Mideniz mi bulandı yoksa strip club sahnesinde ?
Sesine odaklanıp kendini yiyip bitirenlerden misiniz yoksa benim gibi aşk yaşayanlardan mı ?
Zayn'in bu oyunun parçası olmayacağını mı düşünmüştünüz ?Buraya bir kaç şey bırakmaya geldim.
Let Me'den sonra gelen fotoğrafları biliyorsunuz. Zigi shipperların dediklerini hatırlıyor musunuz ?"Klip Gigi'ye ithaf edilmiş ayyy"
"Döndüler."
"Kız resmen Gigi."
"Ayy çok tatlılar."Bunları diyen insanlar bugün Entertainer (Şovmen) klibinde de aynı kızı Gigi'ye mal ediyor mu ?
İşinize geldiğinizde Zayn'in Gigi ve Perrie'den başka ilişkisi olmadı onlara yazıldı demeyi biliyorsunuz o halde sözlere göz atalım.
ENTERTAINER (ŞOVMEN)!
Evet sen favori şovmenimizdin gigi (!)Bundan sonrası için gündeme gelecek şeyi tahmin etmek zor değil.
Manşetleri görür gibiyim."Seni yüz üstü bırakacağım dedi ve bıraktı"
"AYRILDILAR"
"SKANDAL ÇIFT YENİDEN AYRILDI"
Hskdhskxjss
Bütün bunlar olacak. Ve biz yine haklı çıkacağız çocuklar. Zayn'i de sözlerle gündemde tutacaklardır...
Let Me'yi Gigi'ye mal edenler aynı kızı neden şimdi ithaf etmiyor diyorum sadece...Tabi şarkı Perrie'ye de ait olabilir diyorsanız Zayn albümdeki şarkıların bu sene yazıldıkları için seçmesinin zor olduğunu söylemişti.
Şarkılarında daima kendi yaşantısından bir parça koyduğunu Ocak ayında dile getirmişti.
Çok eski bir ilişkiye bir şey yazmış da olabilir tabi ki... Ne düşünmek isterseniz...Ben sadece kendi fikirlerimi belirtmek için buradayım.
Ama ben ortada Gigi'den daha iyi bir şovmen göremiyorum :)
Irkçılıkla, hayvan haklarına saygısızlıkla daha bir çok şeyle suçlanıp usta bir şovmenlikle atlatmıştı sonuçta.Zayn'se onun oyununu çoktan gördüğünü söylüyor.
Ulan klipte bile birileri tarafından yönetiliyorlar...Perrie diyenlere gelince, Gigi'nin Zayn'le paylaştıklarının 1/4'ünü paylaşmadı bile. Skandallarla da gündeme gelen bir şovmen değildi.
Gizli bir ilişkiye ithafen olsaydı "şovmen" terimi kullanılır mıydı bilmiyorum...
Let Me'de Zayn'in hevesini ve kazandığını sanışını
Entertainer'da kaybedişini ve bunu baştan beri bildiğini, onunla oynadığını izlediniz.
Sevgiler saygılar.Şarkıyı kabullenelim !
Sesinin büyüsüyle tekrar tekrar dinliyorum.
Öpüyorum.x
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZİGİ ANALİZLERİ (Zigi Is Faker Than Fake)
FanfictionKelebeklerin uçup, zamanın durduğu o gösterişli ünün arkasında, illaki saklı gerçekler yatar... Daha önce görmediğiniz, ayrıntıları görmeniz için uğraşacağım ve bunu kanıtlarıyla size anlatacağım... Zigi shipperların ağırına gidebilir bu yazdıkları...